Enjoying every minute of this

Hei og god dag kjære, fine dere! Har dere det bra? Vi fikk strømbrudd en gang mellom 10.00 og 12.00 hos oss her i dag, så bloggingen min har ikke gått helt etter planen, men jeg skal nok få tatt den igjen etter trening i kveld. Den forsvant bare i et par timer, men det er jo helt utrolig hvor hemmet man føler seg uten verken lys, internett, komfyr eller kjøleskap. Ikke kunne jeg lade mobilen, og ikke kunne jeg bruke vannkoker eller mikrobølgeovnen til å lage meg frokost. Jeg ville nesten felle en tåre da det gikk opp for meg at det ikke fantes noen måte å varme opp Fjordlandgrøten min på. Haha! Heldigvis kom den tilbake etter noen telefonsamtaler med Agder Energi, så da jeg kom hjem etter en tre timers HERLIG soldate med Selini var alt i skjønneste orden igjen <3

– Mornings Like These –

For en uke dette her har vært så langt… Jeg setter så utrolig pris på dette været, og prøver virkelig å komme meg ut med en gang jeg vet jeg har mer enn 30 minutt tilgjengelig. Jeg måtte til og med ha meg en times løpetur til morgenen i dag, bare for å få kommet meg litt ut i skogen blant fuglekvitter og morgensolstråler. Helt vanvittig er det å bo her i sør om dagen <3 Måtte denne herligheten bare vare i tre måneder til!

Nå skal jeg hive i meg litt middag før jeg tar turen til Fresh for å tilbringe nok en time med spreke Selini. Løpetest står på planen, etterfulgt av litt sirkeltrening, så det bør bli bra! Vi skrives igjen om noen timer vi. Ville bare innom for å dele enda litt mer idyll fra Norges sommerby! Hihi, nyyt ettermiddagssolen dere som har den.

– Dette været kan bare ikke kastes bort –

22 kommentarer

Siste innlegg