Say Hello to Summer

Hvor skal jeg begynne med denne dagen!? Jeg har kost meg sånn at jeg egentlig ikke har ord her jeg sitter, men jeg skal gi det et forsøk likevel. Daniel jogget til jobb klokken fem i natt, for å få ta et par timer avspasering og bli med meg på stranda! Allerede klokken 13.00 møtte jeg ham på Hamresanden i Kristiansand med tidenes sushibestilling og håndklær i armene. -Klar for noen deilige soltimer i intet mindre enn 25 varmegrader!


Tre timer ble vi liggende og trykke i oss på sushi og jordbær, slikke sol, danne nye svane-bekjentskap, skravle og bare nyte oss! SÅ tok vi en snartur opp på sørlandssenteret, kjøpte youghurtis og dro til et lunt og fint fjellberg for å fiske litt i ettermiddagssolen. Altså, noe så latterlig digg! Det ble ingen fisk på oss, men vi storkoste oss likevel helt til klokken nærmet seg syv og Daniels overarmer hadde samme farge som jordbærene. <3 Hihi!

Blir’ke mer sol på han denne uken! De siste par timene har vi kokkelert litt på kjøkkenet sammen, spist middag til serietitting og hygget oss med redigeringen av dagens bilder! Jeg har knipset nærmere 500 blinkskudd i dag, så jeg får på langt nær vist dere alle, men her er ihvertfall noen favoritter. Håper dere har fått en nydelig dag selv!


– Making some new friends –



Det blir ikke stort bedre enn dette her <3 Sørlandet leverer om dagen!

30 kommentarer

Siste innlegg