Kall meg bare Trailerlaila

Jepp! Ettersom gradstokken viste 25 varmegrader til morgenen i dag dro jeg til byen for å kjøpe meg en treningscaps.. Jeg gikk til og med inn i prøverommet bare for å teste den med hestehale, og jeg tror aldri jeg har følt meg så sporty i hele mitt liv. Dritkul følte jeg meg! -Helt til jeg kom hjem og Daniel brøt ut i total brøle-latterkrampe. “Du ser ut som en t-t-t-trailerLaila”!! skrek han ut mellom hikstene sine.. Så lenge varte den innkjøpsgleden. Hehe, fader heller jeg får bare være Trailerlaila, for denne capsen skal ingen steder!

Ukens første joggetur er gjennomført (med caps), og nå tenkte jeg å oppdatere dere litt på denne squat-challengen jeg satte i gang forrige måned! Hvor mange av dere klarte å henge seg på i hele 30 dager? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kan rekke opp hånden her. Jeg syntes det ble så drit kjedelig å bøye knærene 130 ganger at jeg ga meg halvveis, og begynte å trene rumpe og lår med venninnen min på treningssenter i stedet.

Det er alltid kjipt å ikke fullføre noe man begynner på, men takket være støle rumpeballer etter Selinis brillante stumpøvelser har jeg likevel ganske god samvittighet <3 Jeg kan altså ikke fortelle dere så mye om hvilke resultater en slik challenge gir, men om det skulle være noen andre som holdt ut så er jeg og sikkert andre her også, kjempespente på å høre hvordan det gikk? Har all knebøyen gitt dere noe resultater?

Hvis ikke så skal jeg se og få vist dere min nye favorittøvelse for rumpe i et eget innlegg. Selini og jeg kjørte en ny squat-variant med vekter forrige uke, og jeg gikk rundt og følte at rumpa mi var knust i tre dager etterpå. Deiligste følelsen! Haha. En enkel oversikt over denne ukens treningsplan får dere under her <3

Har dere hørt? Selini og jeg skal frivillig ta en 3000 meters test for å se hvor vi ligger an nå og følge litt med på om vi blir noe sprekere i ukene fremover! Heh, sist jeg tok en løpetest var på videregående og da trodde jeg at jeg skulle dæve av astmaanfall, så akkurat den der kjenner jeg at jeg gruer meg til.. Jaja, den tid den sorg! Nå skal Trailerlaila hive seg på kjøkkenet og bake en ny porsjon cottage cheese rundstykker. Nom nom nom!

Legger med et gullkorn fra mandagen også jeg..
Meg: *Tar på meg mitt nye sett treningstøy* Se hva jeg har kjøpt Daniel!
Daniel: Oi, jøss. Det var mye stoff til å være deg!
Meg: Hæ? Hva mener du?
Daniel: Bikiniene dine pleier jo ikke å dekke veldig mye mer enn det som er nødvendig..
Meg: Herregud, det er ikke en bikini! Det er treningstøy!!

Altså, hva skal jeg si?! Mannfolk….

28 kommentarer
    1. Jeg synes du var fin med den capsen, jeg! Men du er jo fin med absolutt alt! Du gir meg faktisk motivasjon til å trene når du deler treningsplanen din! Så takk!

    2. De er rundstykkene skal jeg lage når jeg er ferdig med eksamen altså, de ser fantastisk gode ut! Nyt dagen i solen i morgen spreka! Foresten lurte på en ting angående bilderedigering og du er så flink på dette så tenkte jeg kunne spørre deg? 🙂
      Lager du treningsplanene dine i Pickmonkey og hvordan gjør du det? Er litt “grønn” på sånn bilderedigering så tar gjerne i mot litt tips 🙂

    3. Så teit. Syntes du så fin ut jeg!
      var litt morsomt at han trodde det var en bikini da men x)
      Flink med den treningen altså. Ser frem til favorittøvelsene for rumpen 😀
      Dere må ha lykke til med 3000 meteren. Husker jeg alltid hatet det ;-P

    4. Hahaha, så arti dåkker har det! <3 Flirte godt når æ læste det me "trailerlaila" førr det e akkurat som å høre min kjære.. Kvær gang æ går me nåkka me blomstermønster på eiller nåkka i fløyelsstoff så sei han at det e "bæstemorstoff/bæstemormønster" x)

    5. Hahaha, jeg dør!
      Var akkurat det jeg brukte å høre da jeg gikk på VGS for ca 300 år siden. Hadde kjøpt meg et nytt dongeriskjørt som jeg elska over alt på jord, og når jeg viste den frem fikk jeg bare høre: “HÆ? Er det et skjørt? Jeg trudde det var et pannebånd!” Det verste av alt var at det var mine kvinnelige tegnelærere som sa det. Og det utenfor Westminister Church under en klassetur i England. Assååå..Har du hørt?? Pannebånd??
      Greit nok at det var kort altså, men..SÅ kort var det da ikke. Stumpeballene var da i det minste dekka til!! xD
      Haha..Men dette var vel og merke den tiden hvor jeg likte å kle meg i bimboklær. Nå ser jeg derimot ut som et søppelvrak fra helvete!

    6. Jeg fullførte hver og en squat! Men var temmelig lei når det bikka 200.. Men jeg har fått resultater!!! Rundere og strammere stump, så det var virkelig verdt det 😀
      Du ser smashing ut!!!

    7. Caps er jo et must når man trener ute i denne solen. Ellers blir man overopphetet med en gang. Du ser uansett super ut med caps. Men du ser flott ut i det meste regner jeg med 🙂

    8. Haha! No mått æ flir :’) bikini eller itj, caps eller itj, æ syns du sjer smahing ut å me det ønske æ dæ ei fin vækka 🙂

    9. Haha, jeg måtte le litt av den kommentaren til Daniel! Men jeg synes du var fin i den capsen:) God natt, og håper du får en fin dag i morgen:)

    10. Hei Marthe 😀
      Kjempemorsomt innlegg, elsker når du legger med gullkorn!
      Har uansett noe jeg har tenkt å spørre om lenge- du virker alltid som om du har det “perfekte” livet, og storkoser deg hver dag. Veldig bra det altså, men har ikke du hatt noen problemer som du har slitt med som du synes er veldig vanskelig? For eksempel psykiske problemer, eller kjenner noen som har det, osv? Eller andre ting?
      Men jeg skjønner at ikke alle sliter, og du er veldig heldig om du har det så fint og (for min del:) “rosenrødt” som det virker på bloggen. Og jeg skjønner og hvis det er vanskelig å skrive om/fortelle oss, men tenke bare å spør:-) Hadde jo kanskje hjulpet noen som ser opp til deg og sliter selv.
      Kjempefan av din blogg, stå på 🙂 Ikke noe kritikk altså, syns du skriver kjempebra.

    11. Trude: Tusen takk <3 Nei så utrolig bra! Herlighet 😀 God du er! Moro å høre at du har fått resultater av det også. Har du fortsatt med squatingen eller startet på noe ny challenge? 🙂

    12. Sara Katrin: Haha, huff! Nå måtte jeg le <3 Godt å høre vi er flere som har vært gjennom noen dårligere epoker i livet. Hahaha! Søppelvrak fra helvette er forresten bare noe tøv! Du er nå så fin på alle bildene dine <3

    13. Synne: Hei Synne! 🙂 Tusen takk for gode ord. <3 Du har nok rett i at jeg bare deler de gode sidene av hverdagen min her på bloggen, men jeg har heller aldri slitt med noe psykisk noen gang (som jeg kan huske). Da faller det meg ikke naturlig å skrive om slike temaer. Jeg kjenner flere andre som har slitt med både det ene og det andre av spiseforstyrrelser, angst og depresjoner, men skal jeg ta opp problemstillinger som det så vil jeg gjerne snakke utifra egen erfaring, og her har jeg rett og slett ingen <3 -Men "heldigvis" er det hjelp å få på denne fronten på mange andre blogger. Jeg føler nesten ikke det er en toppblogger igjen som ikke har slitt med depresjon eller en eller annen form for spiseforstyrrelse, og de aller fleste er åpne om det i håp om å hjelpe de som sliter selv. Det synes jeg er fint! 🙂

    14. Takk takk! Litt tiltak når jeg var på ferie, og kom på rett før leggetid at jeg hadde 50 igjen. Men en Challenge er en Challenge, HAHA! Jeg prøver å opprettholde litt av det, men skal være ærlig og si at det daffa av etter den siste dagen med 250 stk. Vurderer å hive meg på en planke-Challenge!! 😀

    15. kan du oppdatere om hvordan du gjorde det på 3000? tenkte det kunne være inspirerende å følge din fremgang 😀 fikk litt lyst å teste selv, selv om jeg ikke har løpt 3000 siden vg1 hahah….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg