Snapshots from last night

God morgen fine dere! -Og tusen millioner takk for den vanvittige responsen på forrige innlegg! Jeg fikk helt sjokk da jeg logget meg på i dag tidlig og ble møtt med over femti lange og utfyllende kommentarer fulle av studie-erfaringer og tips fra dere lesere. Utrolig mange sykepleierstudenter har anbefalt meg å gå samme vei. Tror faktisk aldri jeg har hørt så mye positivt om et studie noen sinne, og ettersom jeg skjønner mulighetene for jobb, og også videreutdanning her nesten er uendelige, må jeg si at dette frister mer og mer! -Men jeg har overhode ikke bestemt meg enda. Mange av dere skriver også at jeg ville trivdes bedre innenfor ernæring, mat eller folkehelsearbeid, og det er fullt mulig. Heldigvis har jeg enda noen uker å ta den store vurderingen på.

Ville bare si tusen takk for at dere deler deres erfaringer med meg, for det er så kjekt å lese! Jeg sto opp tidlig og storkoste meg med kommentarene deres i godt over en time til morgenen i dag. <3 For en god og flink gjeng det er som klikker seg inn her på www.martheborge.blogg.no hver dag. Jeg blir så takknemlig og glad.

Tenkte bare jeg skulle dele noen blinkskudd fra lørdagskvelden min før jeg fortsetter jakten på bunadsbeltet mitt.. Jeg reiser i konfirmasjon i Notodden hvert øyeblikk, og er som vanlig alltid ute i siste liten. Kvelden i går var helt perfekt! Den startet med tuppene mine og god mat på fiskebrygga i Kristiansand, før jeg dro hjem på “afterparty” hos naboen med Daniel. Hihi. Digger slike kvelder hvor jeg får litt kvalitetstid med absolutt alle og enhver <3
 

Litt utflukt-planlegging til Italiareisen vår fikk vi også unnagjort i går!
11 dager til avreise nå.. Jeg kan altså ikke vente <3

18 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en perfekt kveld! Du har så utrolig vakre venninner, og du er like vakker Marthe:) Her i Sunne, Sverige er været helt fantastisk, håper dere har like flott vær! Håper du får en fin dag videre, du fortjener det beste<3

    2. På hvilken restaurant er det du kjøper blåskjell? Skal til kristiandsand og Lillesand neste helg og de der blåskjellene der frister det veldig å få med seg 😀😀

    3. Jeg vil bare si at du bør gå for sykepleien 🙂
      Det virker som en fantastisk utdanning! Der en hjelper mennesker som trenger det. Hver dag går en hjem fra jobb og vet at idag har jeg hjulpet en rekke mennesker!
      Mange jobbmuligheter etterpå, og ikke minst mange videreutdanninger etter endt utdanning som sykepleier! Jeg skal selv velge det på høgskolen og gleder meg masse allerede!
      Jeg synes du hadde passet perfekt til den utdanningen! Du virker så omsorgsfull ut som bryr deg om andre, og det er viktige egenskaper når en er sykepleier 🙂
      Uansett hva du velger, lykke til 🙂

    4. Hei! flottt blogg! Har sett på den spisebordgruppen fra jysk, så så jeg at dere har samme. Hva er erfaringen din med bordet og stolene? Blir det fort riper i bordet? Hvordan er stolene å sitte på? Hva vil du si om kvaliteten?

    5. Favourites *
      Håper du kan ta noen innlegg om hjemmetrening eller tips om bra plasser som anbefales i Kristiansand for bra trening 🙂 Har endelig fått lov til å trene igjen etter mange år uten i tillegg til operasjon, så håper du som mitt store forbilde kan hjelpe meg her 🙂 Ønsker deg en fin uke! Klem

    6. C: Heh! Woops, går litt fort 😀 Det kan jeg gjøre! Jeg trener på Fresh treningssenter i byen og på lund for 199kr i måneden eller hva det er, og synes det er helt supert! Tror det er det billigste alternativet de har her i byen, og hvis du legger på en hundrelapp kan du delta på så mange gruppetimer du vil også. Jeg liker å rullere litt mellom det som ligger midt i sentrum og det som ligger på Lund 🙂 Så herlig at du endelig har fått klarsignal til å kunne trene igjen <3

    7. sarah: Heisann! Tusen takk 🙂 Jeg er storfornøyd med spisebordgruppen min 🙂 Elsker både bord og stolene og de er begge av veldig god kvalitet også. Vurderte å kjøpe en dyrere variant på Skeidar ettersom jeg var redd kvaliteten skulle være dårlig på Jysk, men det er den virkelig ikke. 🙂 Bare å kjøpe! Stolene er supre å sitte på også.

    8. Maja: Du kan velge mellom Herligland i sentrum, Sjøhuset nederst i Markensgate (med havet), eller den som vi var på her, “Bølgen & Moi” på fiskebrygga 🙂 Det er så godt med blåskjell!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg