New in – Jumpsuit

Aller først! Tusen tusen takk for alle hjelpende kommentarer som tikket inn i kommentarfeltet under forrige innlegg. Jeg fikk så mange gode tips, og da en av bloggleserne fortalte meg at jeg burde teste ut “Telfast” tablettene mot pollen, gikk det plutselig opp et lys for meg. Navnet hørtes så fryktelig kjent ut, så jeg tok en ny titt i medisinskuffen, og jammen lå det ikke en diger pakke med Telfast der! Utskrevet på resept fra legen i april 2014. Det verste er at jeg så dem i skuffen tidligere på dagen også, men ettersom boksen var så stor tenkte jeg at det sikkert måtte være noe gammel antibiotika! Ikke rart jeg hadde glemt hvor allergisk jeg er. Tidligere har jeg jo tatt tabletter som fungerer! Jaja.. Første pille er nå i kroppen og jeg er allerede nesten god som ny igjen, så dere andre som sliter med det samme.. Gå til legen og få Telfast. Kanskje det fungerer for dere også!

Hva har dere brukt denne deilige fridagen på da? Jeg dro i stallen allerede klokken 09.00 i dag tidlig, red i morgensolen og avtalte en girls date med Andrea i morgen kveld! Tenk det, jeg skal ofre idol for blåskjell og hvitvin på fiskebrygga! Hehehe, det er ikke mye som går foran den tvtimen der, men akkurat blåskjell med pommes frites til hørtes litt for fristende ut. Dessuten vil jeg feire at jeg har holdt meg unna snoperier fire dager i strekk for første gang i år.. Jupp, jeg har lenge hatt som mål å holde godterispisingen til helgen, og en halv dag til nå så har jeg endelig klart det. Haha! Skål for selvbeherskelsen!

– Sko fra Aldo, Jumpsuit fra Vero Moda, Veske fra Charles & Keith, og belte fra Bikbok –

I dag har jeg ikke det spor lyst til å sitte foran pcen. Dette været er jeg bare nødt til å komme meg ut i, men jeg ville ihvertfall innom for å vise dere denne Vero Moda jumpsuiten i helfigur! Nå skal jeg hive av meg klærene, hoppe inn i bikinien og legge meg på verandaen i en liten time. -Så venter en date med min kjære! Han har som folk flest også fri fra jobb i dag, og det tror jeg at jeg nyter minst like mye som han. <3

Dere må ha en deilig torsdag videre <3 Det skal vi ha!

21 kommentarer
    1. Beltet passet supergodt til jumpsuiten, og jeg synes hele antrekket ble mye finere enn med det andre, hehe 🙂

    2. Jumpsuiten er utrolig fin! Jeg svarer deg her, størrelsen jeg bruker er mest XS og S og i underdeler går det i XS og S der også:) Jeg liker omtrent alt du har av klær, så det skal nok ikke bli noe problem å velge ut noe. Du kan bare velge noe, så liker jeg det helt sikkert! Kos deg i kveld, Marthe<3

    3. Ååh, kanskje æ må teste ut Telfast då.. men veit du om det finnes uten resæpt?
      Lura på korsn du har det me allergi når du reise og e i varmare strøk? Æ ska tell USA(Florida) førr første gang i juni og æ e så spent på korsn det kommer tell å bli me allergi dær..

    4. Så bra at du føler deg bedre 🙂 Elsker jumpsuiten! Selv visste jeg ikke at det var fridag i dag før jeg leste noe på VG. #livetsomstudent. Har sittet inne og lest i hele dag, for jeg har min andre eksamen på tirsdag! Blææ
      Heldigvis skal jeg møte gjengen fra VGS om noen små timer og grille noen timer 🙂
      Ha en kjempefin kveld Marthe! 🙂

    5. En utrolig fin jumpsuit! og så flott du er på håret 😀
      Hørtes veldig fristende ut med blåskjell, hvitvin, og pomme frittes på bryggen ja^^
      Så flink du er. Har vært uten godteri selv, men bare siden søndag x) håper det varer helt til lørdag igjen hvertfall 😉

    6. Henriette Celin: Tusen takk Henriette! 😀 Herlighet, at du klarer å holde deg helt til lørdagene. Haha! Jeg klarer ikke mer enn fire dager i strekk jeg, så i morgen smeller det i chipsposen min! Du som er flink her <3

    7. byAnne: Åå, ja nei studentene har nok ingen fridag i dag! Det er vel hektisk eksamensperiode for de fleste nå om dagen <3 Herlig å kunne ta slike små pauser med grillskos innimellom da. :') Du må kose deg en hau selv, og lykke til med lesingen!

    8. SV: Har vært flink i det siste, bare håper å klare det i lengden også, hehe. Chips føler jeg er mer greit enn godteri da x) men har ikke spist noe av det heller ;-P jo, takk<3

    9. Kristìn: Ja! Du under forrige innlegg var det flere som skrev at man ikke trengte resept på Telfast så jeg ville gått inn på et apotek og bare sjekket først! Det kan hende at jeg fikk resept fordi jeg skulle ha så mange, og ikke fordi tablettene MÅTTE fås på resept! 🙂 Akkurat det med allergi i utlandet er jeg ikke sikker på, men jeg har hatt alle mulige allergier helt siden jeg var liten og har selv aldri merket noe til pollen på feriene mine til varmere strøk <3

    10. Caroline: Jo, men det kommer ihvertfall denne uken 🙂 Teksten er klar, men jeg har bare ikke helt funnet ut hvilke bilder jeg skal ha til innlegget. Håper jeg får mannen til å knipse noen av meg på kontoret etter jobb i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg