Jeg har tjuvstartet helgen

I dag har min kjære hatt lesedag her hjemme, og dermed har jeg gått rundt med tidenes helgefølelse! Det er ikke så ofte jeg har selskap under kontortimene mine så klokken 09.00 bestemte jeg meg for å stelle i stand med en litt ordentlig frokost til oss! Hjemmelagde cottage cheese rundtstykker med blåbærsyltetøy, frukt og bær. NOM! Jeg tror jeg vil jobbe enda litt mer med mine egne bakeferdigheter før jeg deler noe oppskrift med dere her, men de ble definitivt bedre enn de forrige jeg prøvde meg på! Heh! Ingenting er bedre enn fremgang <3

Ellers ville det vært fint om det snart kunne slutte å snø her(!) Jeg har litt hverdagshygge på planen denne torsdagen og mesteparten dreier seg om utendørsaktiviteter som ridning og trening. Ikea må jeg egentlig også en tur innom, men med sommerdekk på bilen ser det snart litt dårlig ut. For et merkelig vær vi har her i Norge…

Jaja! Kvelden i går var forresten superhyggelig! Kristinemor og jeg tok oss en aldri så liten shoppingrunde på sørlandssenteret vi, og i handleposen min ble det med hjem to nye skjørt. Det ene i semsket skinn har jeg på meg her, og dette tror jeg jammen er blitt et av skapets nye favoritter! 199kr på New Yorker <3 Lover å vise det bedre på i en antrekkspost så fort vi får sommervarmen tilbake her. Det bør jo ikke være så forbaska lenge til!

– Sunne Cottage Cheese Rundstykker – 

Blir ikke mer standard enn dette.. Tror ikke vi har et bord i hus som jeg ikke har stått på for å knipse bloggbildene mine. Det er først når Daniel tar snikbilder av meg på snapchat jeg innser hvor idiotisk jeg ser ut.

Ha en fin lør… nei torsdag! Det skal jeg ha <3

32 kommentarer

Siste innlegg