Til deg som liker hjernetrim

God kveld, kjære gode blogglesere! Her kommer et lite tips fra meg til deg som har sansen for litt hjernetrim-lek! Jeg gikk til innkjøp av dette morsomme spillet på Libris forrige helg og siden har jeg blitt sittende flere kvelder på rad, nesten paralysert med disse fyrstikknøttene! Haha, jeg vil så gjerne klare dem alle sammen! Boksen inneholder hele 50 oppgaver, og alle har ulik vanskelighetsgrad. Så langt har jeg løst 8 av 10, men fy fader så lang tid jeg har brukt på å knekke noen av dem! Elsker slike spill hvor jeg får jobbet litt med mitt eget hode.

En typisk fyrstikknøtt ser dere over her. En tegning laget av fyrstikker er avbildet på et kort, og over står en liten tekst som beskriver hva oppgaven din er. På baksiden av kortet står fasiten, men den vil du jo ikke titte på før du tror du har funnet løsningen! Hihi, ser du hva som må gjøres bare ved å titte på kortet?

Slik så fasiten ut i dette tilfellet! Ser det ikke moro ut? Eller er det bare jeg som blir tilfredsstilt av rare hobbyer? Spillet fås altså kjøpt på blant annet Libris bokforhandler, og koster 149 kroner. -Om noen andre skulle få lyst på det. Det kan jo spilles sammen med noen også. Daniel slang seg på tre av mine kort i går kveld og da var det om å gjøre og være første mann til å løse gåten! Hihi, stressende, men veldig veldig gøy <3

Nå skal jeg skifte til koseklærene mine og hoppe på bussen til den andre siden av byen. Jeg skal dra på besøk til Kristinemor i kveld og hilse på hele dyrehagen hennes. <3 Håper lillelørdagen har behandlet dere bra!

13 kommentarer
    1. De har jeg ikke oppdaget før, men så artig spill! Perfekt å gjøre alene eller sammen med kjærester eller venninner, tusen takk for tips :). Kos deg masse hos Kristine og dyrene, høres kjempe koselig ut 🙂 Hvor er forresten knesokkene dine fra? har lette lenge etter noen sånne 🙂

    2. Kaia Matilde: Du jeg vet faktisk ikke helt! Daniel fant dem frem til meg en gang jeg frøs på bena da jeg var på besøk (i dating-tiden). Han sa de var svigermor sine så jeg tror (og håper) det :’D Haha!

    3. elsker hjernetrim og ting man må bruke hodet på.så derfor elsker eg Scabble og worfeud….der må man finne ord med bokstavene man har og den andre sine…
      og noe som heter Matermind eg har spilt sden eg var barn ja og andre sånne nøtter..veldig kjekt ,men vanlig IQ tester liker eg ikkje selvom eg scorer ganske høyt….kommer an på dagen og det fikk eg svar på i en hjernetrim test….der det sto min hjerne var nesten like femininen som maskulin og at brukte begge deler nesten like mye…..og derfor ville mine svar få ulike score alt etter som hvordan eg følte meg den dagen sidedn eg ikkje svarer likt på alle oppgaver…..de er basert på dagsform og følelser mer enn hodeformen.spennende 😀

    4. cuskima: Uu så morsomt! Vil gjerne og ta den testen :’D Hehe, elsker alt slikt jeg, men man blir jo helt ør av all tenkingen til slutt.. Er det meningen at det skal stå mastermind? Prøvde å google matermind, men da kom det bare opp mastermind, og det så veldig spennende ut da! 😀

    5. sorry ja mastermind er sånn spill med fargete koder den andre skal gjette ved hjelp av pinner som indikerer om det er rette farger eller plasseringer.eg elsker dette og er en kløpper 😀
      Skal se om eg finner den hjernetesten,men er noen år siden eg tok den:)
      Ellers fant eg en annen morsom personlighetstest som virkelig forteller masse om deg som person..da ble eg moderator..med hovedfokus på intuisjon og følelser…..ingen overraskelse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg