– Bloggers hour off –

Gårsdagens stand up show kjennes godt i kroppen denne lørdagen, men latterkrampene var så absolutt verdt det. Det ble ikke sene kvelden på meg, men sent nok til at jeg rakk å hive innpå en hel flaske vin.. -og kose meg glugg med en alt for fin gjeng. Festen kunne sikkert blitt veldig mye lengre også, men da klokken slo tolv fant jeg ut at jeg hadde låst meg ute fra leiligheten, og ettersom Daniel sov borte fikk jeg for meg at jeg i all hast var nødt til å booke et hotellrom. Hysterisk ringte jeg Andrea (hun pleier alltid å ha en løsning på problemene mine), og jammen ville hun ikke bare kjøre meg hjem, men re opp sengen sin for meg også. De venninnene altså <3

Jeg kom meg derfor ikke hjem i leiligheten igjen før i formiddag, og bare et par timer senere skulle jeg treffe min kjære kollega på en real bloggers lunch! For en deilig måte å tilbringe lørdagen på. Kjenner jeg har savnet Kristinas nydelige vesen skikkelig! Det var mange måneder siden sist, så i dag gikk skravla i ett! Kristina er virkelig den eneste som får meg til å bable så mye at jeg glemmer å spise maten min.. Som om jeg ikke fikk nok etter nattens digre Mc Donalds bestilling, trykket jeg omsider i meg en saftig biff med bearne og pommes frites til.

Det eneste som kan klages på nå er faktisk været. Jepp! Solen og varmegradene i sør er blitt erstattet med sludd. Hadet da våren… Jaja, da kan vi i det minste tilbringe tid innendørs med god samvittighet igjen! Daniel kommer snart hjem og da skal vi lage en bedre middag, spille litt spill og slappe av til gårsdagens Idol episode. Jeg har ikke sett ham på over 24 timer så nå kjenner jeg det skal bli greit å få kosemost han litt igjen <3

Håper deres lørdag er og blir like bra! <3

14 kommentarer
    1. Dette er et litt rart spørsmål, men hvorfor skriver du at du spiste biff når det er bilde av en hamburger på tallerkenen der du sitter? 😛

    2. Jeg kommenterer aldri bloggen din Marthe, selv om du virkelig er en av mine absolutte favorittbloggere! Det er rart med det hvordan man gjerne lar vær å si de positive tingene man tenker, men jeg føler du er en som sier alt det fine du tenker, og det ønsker jeg også å begynne med. Jeg elsker å lese bloggen din, du virker alltid så positiv og sprudlende og god med alle rundt deg. Du inspirerer meg så på alle mulige måter, når det kommer til klær, mat og trening, men også å være snill, gavemild og positiv. Håper du vet at du gjør en fantastisk jobb, stå på videre Marthe!

    3. Haha! Digger den “beskyldende” (men uskyldige) mat-kommentaren over 🙂
      Bra du kom deg hjem, og bra du ikke drakk mer enn en flaske vin, haha.

    4. Anonym: Åå <3 Denne kommentaren måtte jeg lese to ganger. Tusen takk for tidenes oppmuntring. Det er tilbakemeldinger som denne som gjør hele motivasjonen min. Jeg blir så glad for å høre at jeg inspirerer på flere fronter og samtidig gir deg lyst til å være den glade og positive <3 Det er ingenting jeg har mer lyst til å oppnå med bloggingen min enn akkurat det, så GUD så hyggelig det er å høre :')

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg