Mango Smoothie Bowl

God kveld dere! Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter ukens første treningsøkt med Selini. Hun har klart å overtale meg til å melde meg inn hos Fresh treningsstudio! Har dere hørt? Jeg hater jo denne typen trening, men jeg trenger sårt en treningspartner for å klare å opprettholde motivasjonen til å bli supersterk og ettersom Selini er den sprekeste venninnen jeg har, slenger jeg meg like godt med på svettetimene hennes fremover.

Ellers har mandagen min gått i ett! Jeg har vært i byen for noen ærend, handlet inn ingredienser til ukens blogginnlegg og tilbrakt fem timer i kontorstolen! Antrekk til morgendagen har jeg også satt sammen for da har jeg en shoot i vente med Annika i solskinnsværet <3 NÅ skal jeg slå meg ned med litt kveldsmat og en film. Jeg har ikke så mye på hjertet i kveld, men jeg tenkte jeg ihvertfall kunne dele oppskriften på denne mango smoothie bollen som jeg har kost meg med til lunsj flere dager nå! En frisk og god lunsj som er blitt en storfavoritt her i hus.


– Mango Smoothie Bowl –
1. Ha kjøttet av 1 mango, 1/2 frossen banan og 1 boks ananasbiter + juicen i en blender.
2. Mos det hele til smoothie, og topp med friske blåbær, kokosflak og/eller litt frokostblanding.

Tilsett en isbit eller to om du ikke bruker frossen banan <3
Nyyyt! Oppskriften holder til én stor skål.

24 kommentarer
    1. Hei! Jeg vet du har treningsmål og dette er absolutt ikke ment slemt!!!! men det hadde vært gøy om du kunne prøvd en ny challange – treningsprogrammet til Tammy Hembrow! Sjekk ut rumpa hennes, finnes før og etter bilder på insta. Jeg har relativt stor rumpe naturlig så får ikke sett så stor forandring, men du derimot bør prøve hadde vært så gøy, så har jeg lest at du har snakket om større rumpe bare 🙂

    2. Så flink du er til å lage mat! Smoothie er så godt, så denne må jeg teste ut:) De buksene du kjøpte på Bikbok for en stund siden, i beige/brun. Jeg synes de var så kule, men jeg sliter veldig med at buksene blir for korte for meg. Kunne du ha målt innsiden av benet? Og skrevet hvor mange cm de er og hvilken størrelse du har? Jeg har ingen Bikbok i nærheten, så jeg må nesten bestille på nett og da er det så vanskelig med tanke på størrelse. Håper du kan hjelpe meg! Håper du får en fantastisk tirsdag, Marthe:)

    3. Så godt det ser! Det skal jeg prøve ut! Lykke til på treningssenteret videre, da Marthe! Det går nok helt supert! Ha en fin tirsdag!

    4. Hedda Kalfoss: Åå, Hedda jeg skulle mer enn gjerne hjulpet deg, men jeg eier faktisk ikke et eneste målebånd! Måtte spørre mannen for sikkerhetsskyld, men han bekreftet det jeg allerede fryktet. Vi kastet det ene vi hadde i høst da det knakk under måling og planlegging av klesskap-byggingen <3 Jeg kan ihvertfall si at jeg har den i XS og at buksen virker veldig normal i størrelsen. Jeg må alltid ha XS i bukser og denne passer helt perfekt 🙂

    5. Anonym: Hei! Hihi, så gøy! Tammy Hembrow skal jeg sjekke ut på instagram med det samme 😀 Kanskje jeg får med venninnen på dette rumpeprogrammet i dag 😀 Takk for tips! Dette er helt supert <3

    6. Hei!
      Så gøy at du har blitt medlem på Fresh 😀 Jeg er nemlig fast leser hos deg ( har vært det i maaaange år) og jeg jobber som gruppetimeinstruktør på Fresh! Hvis du sliter med motivasjon så anbefaler jeg deg å dra på noen av gruppetimene som vi tilbyr!! Bodypump ( med vekter), bodyattack ( kondisjon+styrke) eller feks bodyvive ( med strikk, da får du den skikkelig sprettrompa du har lyst på haha 😀 )
      Er mye lettere å komme seg på trening når man liksom har en satt tid man SKAL trene på. Dessuten så er det ikke like lett å “gi opp” når man er på en time enn det det er hvis du feks trener selv. Blir lett at man bare ” hmmm 2 stk.. ahhh orker egentlig ikke dette. Okei 1 til da..så sier jeg meg ferdig” haha 😀
      ha en fin dag fine deg <3

    7. Så gøy! Jobber selv som BodyPump instruktør på fresh fitness i sentrum, så dersom du ønsker å delta på en prøvetime for å prøve en ny treningsmetode så kom gjerne innom! 😀

    8. Elli: Hmm, nei den er ganske gammel også. Jeg kjøpte den vel i fjor høst så jeg er ikke sikker på om de har den inne enda. Eller var det fjor sommer? Jeg er jammen ikke sikker. Den er ihvertfall ikke ny <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg