I’m all about banana hair

 

Hei og hopp! Hvordan er formen deres denne mandagen? Jeg er helt ferdig etter å ha drømt om en brølende Daniel i hele natt.. Herlighet, at det går an? Skrik som “NEI, NEI, DU MÅ VÅKNE!” suste inn i ørene mine annen hver time, og stemmen var så høy inni hodet mitt at jeg våknet hver forbaska gang. Da klokken passerte 05.00 og jeg brått hadde blitt revet ut av søvn x antall ganger dultet jeg borti Daniel og satte i gang en kjennepreken for å bedrive villedende skrik på nattestid. Stakkaren skjønte jo ingenting, men gjorde som mannfolk flest og mumlet ut en unnskyldning før han la seg for å snorke igjen. Haha, etter det fikk jeg faktisk sove jeg også, men jeg er nå likevel ganske sikker på at brølingen bare fant sted inni hodet mitt. Merkelige greier…

Uansett! Opp kom jeg meg da alarmen ringte 07.30, og siden har jeg kost meg med frokost, bildeknipsing og redigering. Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om to nye favorittprodukter til hårvask denne formiddagen! For et par uker siden kjøpte jeg med meg en splitter ny shampo og balsam fra Body Shop som så ut som rene bananmosen selv, og nå et sted mellom 6 og 8 hårvask senere er jeg så frelst at jeg vil anbefale dem videre til dere også. Jeg var litt redd for at håret skulle ose av kraftig bananduft i dager etterpå, og det gjør det altså ikke. Det lukter himmelsk banan av såpeskummet i dusjen, men så fort håret er tørt lukter det rent og nøytralt igjen. Det er ihvertfall sånn jeg liker det når jeg gjerne har en parfymeduft jeg skal spraye meg med i tillegg.

Én duft av gangen takk! Hehe, jeg visste ikke engang at Body Shop solgte hårprodukter jeg. Gjorde dere? Nå er det en stund siden jeg kjøpte dem, og hukommelsen er ikke helt på topp, men jeg tror jeg betalte rett over 100kr per flaske. Når såpen er så drøy så synes jeg det er en riktig så fin pris <3 Håper de kommer i flere fruktvarianter, så jeg kan tilføye samlingen enda flere gode produkter. Når det kommer til hårvask så elsker jeg variasjon!

– My favorite hair product these days –

Body Shop altså.. Tror ikke de har et produkt jeg ikke liker <3

16 kommentarer
    1. Jeg visste heller ikke at The body shop solgte sjampoer. Jeg er jo SÅ glad i alle de herlige duftene på både bodylotionen og dusjsåpen deres, så hårproduktene må jo bare være herlige de også! Takk for tips, skal testes ut veldig snart <3 Jeg håper mandagen din er topp!

    2. Kan d være at typen din kjefter en del på deg I hverdagen? Isåfall så kan d ha en sammenheng med drømmen din:) dette er faktisk en tanke som har slått meg tidligere,extra forsterket ble det etter du la ut det innlegget om at det brått ble slutt på hyttekosen,fordi han mente du ikke klarte noenting…noe i den duren iallfall…. Håper virkelig ikke du har slått deg til ro med en som er mannsjåvinistisk,d fortjener du virkelig ikke!!
      Jeg synes du virker som en skikkelig god person rett igjennom,så jeg håper&tror at jeg tar fullstendig feil nå!??
      Stor klem til deg <3

    3. Hei Marthe! Elsker det nye håret ditt, det ser rett og slett helt fantastisk ut! jeg vurderer å ta det selv, men jeg bare lurer på, hvor lenge varer det?
      Jeg virkelig elsker bloggen din!

    4. Leandra: Hei Leandra! Så hyggelig å høre 😀 Håret skal du kunne ha i opptil et helt år, du må bare dra til frisøren for å heise det etterhvert som det vokser så ikke teipen blir synlig mellom hårstråene i hodebunnen. Jeg liker å dra for å heise det ca hver 6 uke 🙂 Det er unnagjort på en time <3

    5. :: Å, nei nei! Herlighet Daniel kjefter aldri! Kun når konkurranseinstiktet slår inn og han skal vinne et eller annet. Haha! Ellers i hverdgen er det bare fryd og gammen så for all del ikke tenk på det! <3 Finnes ikke snillere mannfolk :')

    6. xplor: Tusen takk! Ja, jeg er helt frelst av Body Shop produkter fra før, så da jeg oppdaget disse bananflaskene var jeg ikke i tvil 😀 Bare å teste i vei! <3 Håper du får en knalltirsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg