Sunday hours well spent

I dag er det ingen sørlendinger som får lov til å klage på været, for nå er det bare helt upåklagelig å bo i Kristiansand.. Etter noen timer på kontorstolen fra morgenen av la jeg meg ut på verandaen med min nye bok, og her ble jeg liggende med svetteperler i pannen allerede etter en halvtime. Vegetasjonen tilsier at våren enda ikke er i full sving, men nå tror jeg bare det er snakk om et par uker før skogen også farges lysegrønn!

– Hello there beautiful spring –

Kjenner jeg bare blir mer og mer forelsket i denne tiden av året <3 Jeg har allerede tatt i bruk bikinien tre ganger i april måned, og veranda-sakkosekken og jeg har blitt riktig så gode venner! Hehe, Daniel lekte ungkar før vi flyttet sammen og kjøpte seg to helt gigantiske sakkosekker i stedet for møbler, og ettersom han nektet å kvitte seg med dem ble vi enige om å plassere dem på verandaen i stedet. Det var visst ikke så dumt det! Aldri ligget så komfortabelt i solsteken før.. Ulempen er bare at de er sorte og når ca 50 grader etter 90 minutt..


Har dere det bra denne søndagen? Jeg er kanskje ikke alene om å ha kost meg i solen? Nå skal jeg hoppe i treningstightsen og hive meg ut på løpetur før det blir mørkt. Jeg har til og med fått med mannen så denne økten gleder jeg meg faktisk til! Ville bare innom for å hilse på, og dele et lite bildedryss fra mine late søndagstimer <3

Ha en finfin kveld dere <3 Vi skrives igjen neste uke! Høhø..

36 kommentarer
    1. Det så virkelig helt fantastisk ut! Her har det vært overskyet i nesten hele dag, så dere er virkelig heldig med været på sørlandet fortiden! 🙂 Den bikinien din var kjempe fin, har lett etter en sånn kjempe lenge. Husker du hvor du har kjøpt den? 🙂 Kos deg på joggetur med mannen, blir nok koselig!

    2. Dette kan virke som et litt rart spørsmål, men må bare spørre i og med at jeg la merke til det.
      Hva gjør du for å få så fin hud ved bikinilinjen? Jeg sliter mye med nypper etter både voksing og barbering, så jeg kunne tenkt meg å fått noen tips. Ikke så kult å gå i liten truse hvis det er røde prikker overalt 😛

    3. Så digg det hørtes ut! og du er jo brun og fin også ^^
      Har selv vært på sykkeltur og piknik med minste søster i det fine været. Med jordbær, druer, og smoothie som snacks. Var ikke feil å ligge på teppe ute i fin natur i dag nei 😀

    4. Henriette Celin: Å det hørtes herlig ut! Hadde jeg oppdaget finværet tidligere selv så ville jeg dratt på piknik jeg også <3 Heldigvis melder de vær som dette i en uke i strekk fremover! *Gledepåjord*

    5. Mona: Det som fungerer hos meg er egentlig bare Dorco Shai høvelen og vann! Jeg bruker aldri skum, gele eller noe slikt. Bare vann og høvel i dusjen 🙂 Jeg får ikke en eneste nuppe! 🙂

    6. Det så helt fantastisk ut 😀 Husker da jeg var i Kristiansand sommern for to år siden: været var himmelsk!
      Det med sakkosekkene hørtes litt for varmt ut igjen, haha! Kanskje ha noen fine, hvite pledd eller håndklær til å slenge over når dere skal sitte der i solsteken? 😀

    7. Hei Marthe.
      Tenkt på noe hver gang jeg er innom bloggen. Du viser bilder av deg med sminke hver gang. Til tross for at det er bilder med pysj i sengen. Har du komplekser for å vise deg uten sminke ? Altså du kan vise deg i bikini, men ikke uten sminke. Det er litt underlig. Spent på å høre dine tanker. Ikke ment som kritikk. Er bare nyserrig.

    8. Lene: Hei Lene! 🙂 Komplekser og komplekser. Jeg kan fint gå uten sminke med venner, familie og kjæreste, men skal jeg ut blant fremmede folk så liker jeg å være stelt. Ikke nødvendigvis med øyenskygge og leppestift som her, men ihvertfall med pudder og mascara. Selv på trening! Det er bare sånn jeg liker det 🙂

    9. ICT: Ja, er det noe jeg elsker med denne byen så må det være været <3 Du, et håndkle hadde ikke vært dumt. Skal investere i et gigantisk hvitt et som vi kan ha over når det blir sommer og litt hetere 🙂

    10. Ikkje så lett å vaske saccosekkene når man har dem på terassen eller når man svetter på dem. Skaff dere noen digre badelaken fra KID de pleier å ha gode tilbud på kule og så ligger du på dem -mye bedre du slipper bli klissete og heit og du slipper sitte på støv pollen og alt mulig som flagrer forbi 😀
      eg har utemøbler ute hele året pga tak på terassen,men det kommer mye svesvestøv og sand fra vind og generelt blir de møkkete. Da har eg med meg håndkle 😀
      ha en vakker mandag -her tordner det og hagler og plasker ned…jippi 😀

    11. Hei Marthe! Jeg skal til Thailand med kjæresten i to uker i August og ønsker å finne den perfekte bikini til da. Jeg lurer på om du kan lage et innlegg der du viser frem alle bikiniene dine (eller de fleste)? Eller har du allerede gjort det kanskje? Den bikinien her var jo dødsfin og jeg vet at du har mange flere fine bikinier på lager 😀

    12. Det virker som du ikke har noe problemer med å vise så mye hud på bloggen din, tenker særlig på bikinilinjen. Jeg syns det er ubehagelig å vise så mye foran pappa, og du lar hele verden få tilgang, besteforeldre, svigerforeldre etc. Gjør du deg noen tanker om det? Har tenkt på dette flere ganger når du har posta bilder i bikini hvor folk flest kan se det samme som man hadde sett om du hadde gått i undertøy…

    13. Et tips til badehåndkle: https:// nestshop.no/collections/hage-og-uteliv/products/the-dreamtime
      De har ulike modeller, men jeg liker best the dreamtime : )

    14. Rita: Heisann! 🙂 Så herlig <3 Alle mine bikinier er egentlig gamle og fra Bikbok eller H&M. Den eneste nye varianten jeg eier er denne bikini-underdelen fra Nelly og overdelen fra Bikbok. Jeg vet at Bikbok har fått inn utroolig mange fine varianter nå! 🙂 Var der senest i går og da ble jeg fortalt at de kom til å få inn hele seks nye varianter i dag. 😀

    15. cuskima: Ja, det er helt sant! Kjenner faktisk på pollen allerede jeg! Må helt klart få investert i enten et slikt badelaken eller et digert badehåndkle som Kathrine tipset om over her. Googlet denne Dreamtime varianten og det var jo rålekkert! :O

    16. Kroppen din!! Jeg blir litt småmisunnelig. Hvor ofte trener du per uke og hva gjør du for å då en så stram kropp?

    17. Stine: <3 Så hyggelig å høre :') Jeg trener ikke etter noe fast program. Jeg trener bare når jeg føler for det og nå den siste tiden er det blitt rundt 3-4 ganger i uken 🙂 2-3 styrkeøkter og 1-2 rene løpeøkter. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg