Don’t forget to follow!

God kveld alle sammen! Herregud som jeg har kost meg med kommentarene deres under forrige bloggpost. Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg har gjort det vanskelig for dere! 60 svar har tikket inn og kun én har gjettet riktig! Hoho, gleder meg til å avsløre fasiten i morgen med noen morsomme små forklaringer til. Jeg er så giret at jeg egentlig har lyst til å sette i gang med en eneste gang, men en syforening venter med jentene mine i kveld, og det skal alvorlig talt heller ikke bli feil. Jeg har nettopp vært ute og løpt en heftig runde i Jegersberg, så nå kjenner jeg det skal smake ekstra godt med middag, snacks, skravling og kos med verdens beste gjeng.

Litt bilder til morgendagens første post har jeg også jobbet med å få klart i formiddag. Jeg har nemlig en fem timers date med frisørstolen i morgen tidlig, og da kan det være lurt å ha forhåndsskrevet litt til bloggeriet. Hehe! Jeg skal endelig få satt på et nytt sett Hairtalk tape extentions! Fader som jeg gleder meg! Summer’s comming up, og i år skal denne jenta ha hår ned til stumpen! Vel, ihvertfall nesten… Glem forresten ikke å følge meg på snap! Jeg har nylig bestemt meg for å ta opp igjen den hyppige snapingen, og oppdaterte til og med mobilen i går så jeg fikk disse fancy filterene jeg også.. Nei, jeg har ikke hatt dette før! *Velkommen etter*

Martheborge heter jeg på snapchat! Legg meg til <3

10 kommentarer

Siste innlegg