Våknet i det romantiske hjørnet

Gjett om det er to som har kost seg med champagnefrokost på sengen?! Jeg fikk et lite innfall da jeg våknet i dag tidlig og bestemte meg for å diske opp med en overraskelse til min kjære. -Så klokken 10.00 sto Borge på kjøkkenet og dyppet jordbær i sjokolade, helte prosecco i chapagneglassene, og booket en kanskje ikke fullt så romantisk, men spennende date til oss som vi skal dra på klokken 20.00 i kveld! Mihi, kjærligheten lenge leve <3


Roser og flakslodd gikk jeg også til innkjøp av (mest for min egen skyld), og på et kort i en konvolutt skrev jeg følgende: God morgen kjære! La oss sprette champagnen, spise jordbær med lys sjokolade til frokost, og glede oss til kveldens date. Skumle eventyr venter oss på Escape Room klokken 20.00.


Vi skal altså endelig få teste ut dette spennende fenomenet hvor vi sammen låses inne i et rom med mål om å finne hint, løse gåter og unnslippe innen tiden er omme. Vi får 60 minutt på oss, og det beste av alt er at jeg har valgt en ordentlig skummel variant! Vi vil bli satt i et rom tatt rett ut fra en skrekkfilm med mystiske lyder og en gal latter i det fjerne, og her skal vi altså jobbe sammen om å finne ut hvordan i helsikke vi skal komme oss ut. Ah, jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig jeg! Jeg trodde man måtte være en hel gjeng for å booke seg på Escape Room, så jeg ble så glad da en leser fortalte at man også kunne gjøre dette morsomme opplegget til en date!

For en helg dette er i ferd med å bli! Gårskvelden ble også superhyggelig. Daniel kom ikke hjem før elleve om kvelden, så jeg så idol alene, og fader så flinke årets deltakere er! Har dere noen favoritt i år? Jeg trodde jeg hadde det, men etter gårsdagen tror jeg bare at jeg heier på dem alle. Fy så flinke <3 Håper dere får en nydelig lørdag. Her skinner solen, så nå skal jeg hoppe i treningstightsen og ta meg en runde med trappeløp!  


<3 Ønsk oss lykke til i kveld da!

16 kommentarer
    1. Så utrolig koselig start på dagen:) Sikker på at mannen din satte pris på den ekstra oppmerksomheten. Kos dere på date i kveld! Høres kjempe moro ut 😀

    2. For en fantastisk start på dagen! Kveldens date høres spennende ut, men absolutt ikke noe for meg, haha. Venninnen min spurte om vi ikke skulle gjøre det en gang og det ble et høyt og klart NEI fra denne frøkna med klaustrofobi 😉 Men jeg gleder meg til å høre hvordan du syns det var <3

    3. Wæææ, så utrolig gøy da! Du må fortelle oss alt om hvordan det var i morgen! :)) Morningen min var nok en smule mindre glamorøs kan du si, da jeg var på rosettball med russen til langt på natt. Likevel, når man har det så gøy som det jeg hadde i går, så er det så absolutt verdt å våkne med hodepine! 😉 Kos dere masse i kveld <3

    4. Escape room er skikkelig gøy! Det er ofte vanskelig, så blir spennende å høre om dere klarer det i tide 🙂

    5. Wææh så koselig! Kos dere masse i kveld, om det er mulig å si! Jeg fikk frysninger av å lese opplegget, tror ikke det er noe for meg, haha 😀

    6. Det virker utrolig morro!! Kunne virkelig tenkt meg å overraske typen med det samme, holder det til i Kristiansand ?😃

    7. Å herremin, det hørtes ut som en veldig spennende, men skummel date! Gleder meg til å høre hvordan det gikk 🙂 Håper du får en fin søndag!

    8. Caroline teigen: Ikke sant? Det var supergøy! Daniel likte det like godt som meg, og jammen klarte vi og løse gåtene i tide også. Du burde absolutt overraske kjæresten med det selv 🙂 Escape room finnes i flere byer. Det er blitt veldig stort de siste årene, men jeg tviler på at “småbyer” har fått det enda. Hvor holder du til? Kanskje du kan ta et google-søk 😀

    9. celine: Haha 😀 Det høres mye skumlere ut enn det er. Man er så fokusert på å løse disse gåtene at man glemmer de ekle detaljene man er omringet med <3

    10. Kristi Pedersen: Å så gøy 😀 Hadde helt glemt at det snart er russetid igjen! Det er vel i midten av april buksene vrenges? Tusen takk Kristi! Håper du våknet med litt mindre hodepine i dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg