18 filmer for begge kjønn

Jeg liker å tro at jeg har samme filmsmak som jenter flest. Det vil si Star Wars er døden, mens The Notebook får terningskast 6. Hehe, jeg elsker alt av romantikk, gode komedier, og dokumentarer basert på rørende hendelser, men jeg sier tro det eller ei sjeldent nei til en time med action og spenning heller! Jeg ser gjerne en god, gammel krigsfilm med papsen, og mine absolutte favoritter er actionfilmer som Taken og Non-Stop med Liam Neeson i hovedrollen. For ikke å snakke om Law Abiding Citizen. Aldri sett en mer spennende film! Under her har jeg remset opp hele 18 varianter av både spenning og ordentlig GOD humor som jeg vedder på kan snurres i ethvert kjærestepars hjem. 18 filmer med kliss og ren jentehumor får jeg ta i et annet innlegg!

1. The Wolf of Wall Street 2. 50 First Dates 3. Taken 4. The Hangover 5. Blood And Bone 6. We’re The Millers 7. The Maze Runners 8. Let’s be Cops 9. Coach Carter

10. Non-Stop 11. Life as we know it 12. Law Abiding Citizen 13. Everest 14. I am Legend 15. Due Date 16. Bølgen 17. Just Go With It 18. Seven Pounds


Håper ikke dere har sett alle sammen fra før <3
Har du noen tips til gode filmer for begge kjønn så del dem gjerne med oss!

23 kommentarer
    1. Takk for gode tips! 😀
      Mange av disse har jeg sett, men fikk et par til jeg skal finne frem å kikke på nå 🙂
      Eneste jeg ikke vil se er I am Legend.. Klarer ikke se filmer der dyr blir skadet/dør.. Ødelegger meg det der 😛
      Synes det er så fælt, at mange ganger når jeg skal velge film, så går jeg inn på en side som heter doesthedogdie og søker den opp før jeg ser den 😮

    2. Hei 🙂 Takk for film tips 🙂 Leeenge siden jeg har kommentert nå 😮 Skjedd en del i det siste. Nettopp operert nesen min (1 mars), jobber hver dag på Rema. Håper du har det bra <3 Følte det var på tide og skrive en kommentar nå 😉 <3
      Klem<3

    3. Høres ut som noen veldig spennende filmer! Skal nok prøve å få snurret noen av de på skjermen!

    4. Ingelin Rystad: Hei Ingelin, og velkommen tilbake! Hehe, herlig å finne navnet ditt i kommentarfeltet igjen. Håper det går bra? Til tross for nyoperert nese! Herlighet, håper ikke det har skjedd noe fryktelig vilt? Du må ihvertfall ha fortsatt god bedring. Forhåpentligvis er du allerede godt på bedringens vei etter en måned <3 Stor klem!

    5. Carina: Hehehe, morsomste jeg har hørt 😀 Ante ikke at det fantes en side som het det. Åå <3 Jeg hadde helt glemt at hunden dør i den filmen. Det er så mange år siden jeg så den sist. -Men det er så sant. Når dyr eller eldre dør i filmer... Fryktelig er det!

    6. Perfekt med filmtips! Dere burde se The Intern, en fin og morsom film som vi leide via iTunes i påsken. Den falt virkelig i smak hos begge 🙂

    7. Kvinnen i buret, fasandreperne og ikke minst tv 2 påskekrimen the nightmanager så jeg i påsken. Anbefales.

    8. Åh, masse fine filmanbefalninger! Selv vil jeg anbefale deg å gå inn på “IMDB top 250” og se filmene på listen, hehe. Iallefall filmene som er fra de siste 20 årene 🙂 Det er så utrolig mange bra filmer der! Generelt er alt med en IMDB-skåre på over 8 ufattelig bra filmer som bare må sees! det spiller egentlig ingen rolle hvilken kategori de ligger i heller, for de er alltid bra uansett. 😀

    9. Hei 🙂 jeg så du la ut en snap om dette innlegget og o bakgrunnen spilte du en helt nydelig sang, vet du hva den heter? 🙂

    10. Åå, flott med filmtips! Jeg har og sett mange av disse filmene – og skal absolutt se de jeg ikke har sett. Vil abefale noen til til deg siden det virker som du liker noe av de samme som jeg gjør: Undisputed 1 og 2 + White house down 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg