Ukens kjøleskap med middagsmeny

Da var kjøleskapet fylt opp, og smilet mitt på plass igjen! Hehe, det er helt latterlig hvor mye mat og vær påvirker humøret mitt.. Akkurat det å handle kunne jeg kanskje vært foruten, men jeg koser meg sjeldent så mye som når jeg setter meg ned for å planlegge ukesmenyen. Jeg kan bruke to hele timer på å finne ut hva vi skal trykke i oss til middag, og jeg blir glad langt inni sjela av å fylle kjøleskapsskuffen med frukt og bær.. Masse frukt og bær <3

– Welcome to my fridge –


I dag handlet jeg inn til fem middager og disse kan dere se på ukesmenyen min under her. Man vet aldri hva helgen bringer og dermed kjøper jeg sjeldent mer enn fem middager av gangen, meeen når lørdagen kommer og jeg har spist sunn, næringsrik mat hele uken så SKAL jeg ha en ekte bakt potet full av baconfett og hamburgerdressing. Så vet dere det.. Hehe, nå skal jeg hive meg på kjøkkenet og gjøre klart ukens første rett til Daniel kommer hjem fra fotballtrening. Speltlompelasagne med cottage cheese og en god salat står på menyen etter at bestis anbefalte meg dette i helgen, så nå er jeg spent på om jeg blir like frelst! *Fingers crossed*

– This Week i’ll be Craving –
♥ Friske appelsiner. Nå om dagen må jeg ha en til frokost og en til kvelds.
♥ Den nye Zeroh Saften med smak av jordbær og blodappelsin. Denne MÅ dere prøve.
♥ Sjokoladefluff med frukt og bær. Eneste jeg skal bruke egg til hele uken!
♥ Halvfrossne mangobiter med vaniljekesam. Mer sunn og god kveldssnacks.
♥ Hjemmelagde snickerskuler. NAM! Disse tenkte jeg å dele oppskriften på senere denne uken.



Favoritt wok-sausen som går igjen og igjen her i hus <3
Måtte dere finne litt inspirasjon til morgendagens storhandel!

28 kommentarer

Siste innlegg