Sjokoladefluff med frukt og bær

Da var jeg tilbake! Endelig! Jeg har hatt en helt super helg med jentene mine, men det kjennes likevel godt å være tilbake i kontorstolen igjen. Jeg har sittet her siden klokken 10.00 i dag formiddag og planlagt både ukens blogginnlegg og meny, så nå gjenstår det bare å fylle kjøleskapet med alt som står på handlelisten! Heldigvis har vi en søndagsåpen Kiwi like i nærheten. Jeg må bare starte med å si tusen takk for at dere var så tålmodige forrige uke. Jeg går med en konstant klump i magen når jeg føler jeg ikke får levert her inne, men ikke én kjeftende kommentar tikket inn, og det gjorde at jeg klarte å kose meg med ordentlig god samvittighet i helgen <3 Takk! Nå er vi i gang med ny uke, og den har jeg bestemt meg for skal bli super på bloggfronten!

Hva sier dere til en deilig snacks-oppskrift denne mandagen? Høres sjokoladefluff fristende ut? -Med biter av frukt og bær? Hihi, det er laget på 4 minutt og smaker så digg at du garantert vil slikke hele bollen med fluff.. Det gjorde ihvertfall vi her akkurat, så i morgen har jeg fått beskjed om å lage dobbel porsjon.

Du trenger – 2 personer:
1.
1 banan 2. 2 kiwi 3. Jordbær 4. 2 eggehviter 5. 1 ss sukker 6. 2-3 ts bakekakao


Slik gjør du:
1.
Pisk eggehviten 3 minutt i en kjøkkenmaskin (til den er stiv)
2. Pisk så sukker og bakekakao inn i den stive eggehviten.
3. Hakk opp frukt og bær og dypp i sjokoladefluffen!

Vil du ha den sukkerfri så er det bare å smake til med sukrin i stedet
Riktig god mandag alle sammen <3 Vi skrives igjen i kveld!

16 kommentarer
    1. ååh nam det så fristende ut . Du er helt fantastisk på å lage mat, desserer og alt innenfor mote. Du er en virkelig stor inspirasjon og en av mine favoritter av toppbloggerne du er så skjønn, ekte og ærlig og ikke noe sånn veldig overfladisk og plastikk fantastisk. Du virker som en god person tvers igjennom, men var ikke det jeg skulle skrive egentlig til poenget: du tar ekstremt lyse, fine bilder og fargene på bilde blir realistiske og klare, og bildene dine ser så smakfulle ut. ja ble en litt merkelig kommentar men tror du skjønner. Nyt den siste dagen av påsken vakre deg <3

    2. Det ser helt nydelig ut! Du er så flink! Det der skal jeg garantert prøve! Forresten er det ingen som kan klandre deg å ha blogget litt lite i det siste! selv bloggere må også få litt fri av og til. Det har du absolutt fortjent! håper du får en strålende mandag videre!<3

    3. Jeg sverger for at jeg nettopp spiste, men nå kjenner jeg jammen meg sulten snike seg innpå igjen, haha! Det er jo umulig å unngå å få vann i munnen av disse bildene! Nyt siste rest av påsken, Marthe <3

    4. Åh, så fantastisk – enkelt og godt! Dette skal jeg definitivt teste ut i kveld, med sukrin ettersom de sunne vanene er på plass igjen fra og med i dag 🙂 Jeg håper kvelden din blir fin <3

    5. eveliin: Åå <3 FOR en gladkommentar. Tusen takk for herlige ord! Tilbakemeldinger som denne gjør dagene mine altså. :') Jeg skal så absolutt nyte resten av siste påskekveld! Det håper jeg du og gjør 🙂 Stor klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg