Antrekk – 210316

Hei og god mandagskveld dere! Har dere en bra påskeferie så langt? Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en så fin mandag. Jeg later litt som jeg har ferie selv denne uken og bruker minst mulig tid foran pcen selv om jeg prøver å oppdatere like hyppig. Når mannen endelig er hjemme om formiddagen og holder meg med selskap så har jeg liksom ikke så lyst til å sitte foran pcskjermen fra 08-16 og skrive på lange innlegg jeg heller. Heldigvis reiser vi på hyttetur i morgen og da skal jeg bare knipse en rekke idylliske hyttebilder, dokumentere fisketurer og dele litt deilig påskestemning med dere. Håper bare dere er klare for litt hverdagsposter denne uken?


Skjørt og genser fra Bikbok – Støvletter fra Nelly – Hatt fra Gina Tricot – Briller fra Lindex

Vi skulle egentlig reist allerede, men vi måtte levere bilen på verkstedet igjen på morgenen i dag ettersom lakken på den hadde begynt å flasse litt av, så da gjorde vi en date ut av det og dro på sushirestaurant for frokost i samme slengen. Der ble vi faktisk sittende i nesten to timer og bare skravle! Det er ikke hver dag skravla går så i ett, men i dag følte vi bare for å diskutere alt fra aksjer til belgisk blå (sistnevnte bare googles). Ville dæve da Daniel viste meg bilde av disse sinnsyke dyrene. De blir visst så muskuløse og kraftige i baken at de må ta keisersnitt for å få kalven ut.. At det går an! Alt vi mennesker kan finne på å avle opp..

Jaja, jeg lover å ikke ta for meg mer om oppavling av ku.. Det får heller bli et diskusjonstema på privaten. NÅ skal jeg ta med meg mannen på kino! Vi har ikke vært på kino på mange måneder så i dag fant vi ut at det var på tide. “Secret in their eyes” skal sees, og jeg har på følelsen at den er superspennende! Kanskje noen av dere har sett den allerede? Hva synes dere i tilfelle?

Håper kvelden deres blir like bra <3

20 kommentarer
    1. Du er så vakker, Marthe! Skulle virkelig ønske jeg så slik ut! Du var også veldig fin med hatt:) den kledde deg:) håper dere får en fin kveld på kino:)

    2. Så fin du er. Flott antrekk. Men du, jeg har en liten eller stor utfordring til deg: Jeg elsker Pascals makroner og kunne godt tenkt meg å bakt dem selv, men tør ikke prøve meg på det da jeg har hørt så mye om at de må ha føtter, tørke og lett å få mislykket. Tenkte derfor at det hadde vært kjekt om du prøver deg på makroner først og gir meg eksakt fremgangsmåte siden du er så flink til å prøve deg på nye ting 😀 Hva med påskegule makroner med sitronfyll?

    3. Hedda Kalfoss: Å <3 Skulle ønske jeg var like god som deg jeg! Tusen takk. Filmen var kjempebra og vi storkoste oss 🙂 Håper du hadde en fin start på uken selv i går 🙂

    4. Hei Marthe 🙂
      Kunne du snart laget vidioinnlegg igjen :D, gjerne med spørsmålsrunde eller noe så morsomt som “Kjæresten legger sminken” vidio 😂 Haha
      Det hadde vært utrolig gøy!
      -ps: Håper du blir med på Bloggerne neste gang 🙂

    5. SV: Så godt, og det gjorde jeg<3
      Er kjempekos! gleder meg til ski, grilling og spillkvelder jeg nå. Reiser på fjellet med familien + kjæresten i morgen og blir til søndag 😀

    6. Hei, jeg er en ganske ny leser av denne bloggen, elsker den forresten!! Hva betyr tallene bak antrekk overskriften? Er det antall antrekk siden du startet bloggen eller dato eller hva? Haha, blir kjempe takknemlig for svar
      Klem❤️

    7. Pauline: Hei Pauline! Ja, det er det ikke rart du lurer på hvis du ikke har fulgt meg så lenge 😀 Det er egentlig bare datoen.. I går var det 21 mars 2016, så da ble det 210316 😀

    8. Joda, jeg vet jeg kan google makroner, men det er jo det alle jeg kjenner har gjort og likevel ikke fått de til. Jeg mister troen på at jeg klarer det før jeg har prøvd 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg