En idyllisk start på påsken

Min turbukse og jakke er sponset

Meg: Danieeel? Kan vi plis passe din fetters beagle i dag?
Daniel: Det er ikke sånn det fungerer. Hvis de trenger pass så ringer de til oss.
Meg: Men herregud jeg er sikker på at de vil vi skal ta henne litt!

Og slik fikk vi sneket til oss enda litt mer Sika-tid <3 Jeg er så forelsket i den hunden at jeg tar meg selv i å sitte og G-L-I-S-E når jeg ser på henne. Jeg blir glad i de fleste dyr altså, men SÅ lyst til å adoptere et vesen tror jeg aldri jeg har hatt før.. Fader altså, jeg MÅ ha en beagle. -Når vi kjøper oss et hjem med hage…


Daniel og jeg våknet til nok en nydelig solskinnsdag og bestemte oss vel allerede klokken 09.00 for å hive på turbuksene og komme oss avgårde. Litt av en start på påskeferien! D har fri i godt over en uke nå, så vi kunne ha bestilt oss en sydenferie, men hvis dette været fortsetter tror jeg vi skal være glade for at vi har latt være. Sol og varme er ingen hverdagsluksus på denne tiden av året, så da frister det mer med noen dager på hytta!

Hyttekos med soling, fisking og mer grilling er da minst like bra å fylle påskedagene med! Vi får sjå om ikke vi pakker sekken igjen til tirsdag og blir i noen dager, men NÅ er det klart for bursdagsfest om bare noen timer! Min kjære Annika fyller år og jeg gleder meg som en unge til å skåle for henne med hele gjengen i kveld. Ah, denne lørdagen blir så bra! Håper dere har fått en like fin start på helgen? Dere må nyyyte ferien dere som har den <3

Bål, kvikklunsj, sol, og grillpølser.. Blir ikke mer påske enn det <3
 

Jakken og turbuksen jeg har på meg er fra www.twentyfoursport.no (sponset)

12 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er blitt så glad i den hunden, den ser jo sååå søt og herlig ut ;3
      og veldig heldig med været for tiden ja, og godt er det! Håper bare det varer ut påsken, så skigåing og fjellkos blir best mulig 😀
      Ha en fin kveld videre, og kos deg i bursdag <3

    2. Helt herlig! Snart blir det hyttetur på meg også, bare en liten vakt på jobb i morgen <3 Kos dere masse! Må bare få sagt det, headeren din er så fin!!

    3. Kjempefine turklær, så veldig digg ut i sola også 🙂 men så rutinert som du er så vet du vel godt at innlegget skal merkes på toppen når det inneholder sponsede ting/klær osv? 🙂 Jeg har ikke noe imot å lese innlegg helt/delvis sponset, men vil gjerne vite om det før jeg leser og ikke som de siste ordene. Dette vet du nok eegentlig godt vil jeg tro 🙂

    4. Herregud Marthe, du MÅ ha deg en hund selv snart!!! Du er jo som skapt for å ha hund, og jeg personlig synes innleggene dine er 1000 ganger bedre så snart det er en hund på bildet tihi.

    5. Åå please kom å pass min valp noen timer a. Dette hadde vært super deilig med et avbrekk fra en 16 uker gammel valp, hehe. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg