New In: Shoes for spring

– XIT Shoes Fra Din Sko –

Hei og god kveld alle sammen! Endelig har jeg fått plassert stumpen min på kontorstolen igjen etter en helt nydelig dag med både stallkos, ridning og shopping i finværet. Jeg dro for å besøke hesten så fort dere var oppdatert med første post og koste meg alvorlig talt glugg. Jeg må bare si det igjen.. For et latterlig vær! For første gang i år red jeg barbak uten teppe på hesten, og det var bare så vanvittig deilig å ri alene rundt i skogen, kjenne solstrålene varme og høre fuglekvitring fra alle kanter. Jeg har ikke fått tilbrakt så mye tid utendørs de siste dagene, så i dag var det ordentlig DIGG å føle jeg fikk tatt igjen for både mandag, tirsdag og onsdag!

To par nye vårsko fikk jeg også kjøpt meg i dag! Jeg fikk låne Daniel sin bil hele formiddagen så da benyttet jeg meg av den og dro avgårde på shopping.. Hehe, neida jeg kjøpte meg bare to par sko… -Og to sett bikinier. Denne frøkna skal nemlig til varmere strøk om ikke så alt for lenge!

Til tross for at det var fargede sneakers jeg var på utkikk etter, var det sort og hvitt som fikk bli med hjem til meg i dag. Det er Borge i et nøtteskall det. Jeg mistet bare alt av selvbeherskelse da jeg fikk øye på disse hvite med gulldetaljer! Har dere sett så fine? 399kr på Din Sko. Det sorte skinnparet er også fra Din Sko og kostet 399kr de og om jeg husker riktig. Det går litt fort i svingene når jeg er på shopperen! Hva synes dere?

Tror de blir riktig så fine til våren jeg. Nå skal jeg hoppe i badekaret og ligge der i 45 minutt før jeg muligens starter på prosjekt hjemmelagde knekkebrød. Jeg har bestemt meg for å spise mer sunne og gode knekkebrød fremover, og hva er vel da bedre enn å lage dem selv? Har dere kanskje en god oppskrift på lager? Noe som ikke inneholder solsikkefrø? Det klarer jeg nemlig ikke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere får hyle ut om dere har det! En fin kveld må dere uansett ha <3

22 kommentarer

Siste innlegg