Marthe tipser: Langt og fyldig hår

Annonse

– Kosttilskuddet fra himmelen-

Hei og god kveld alle sammen! Her kommer endelig svaret på hvilke tabletter jeg tar for å få håret til å vokse fortere. Det var mange av dere som ville ha navnet på dem etter at jeg såvidt nevnte den vanvittige hårveksten min under gårsdagens post, og jeg sier bare finn frem notatblokken for her kommer et helt eget blogginnlegg om dem! Vær så snill og ikke bare tenk at dette er en kjøpt og betalt anbefaling, for jeg har nå brukt Haircare i.. jeg vet ikke engang hvor mange måneder, og resultatet jeg allerede har fått er så vanvittig bra at jeg har bestemt meg for å klikke dem hjem på egen regning til den dagen jeg ser ut som Rapunsel sjæl. Drømmen er å føle meg 100% vel uten extentions, og når jeg endelig har funnet noe som kan hjelpe meg dit, er det bare å gå all in! 

Haircare tablettene inneholder blant annet biotin, sink, kobber og ølgjær, og det er disse stoffene som gjør at de fungerer så bra. Selv tar jeg to til frokost hver morgen, og først etter en måneds tid begynte jeg å merke hvilken effekt dette hadde i toppen min. Plutselig føltes den naturlige hestehalen min ikke bare mye lengre, men tykkere også! Det er altså ikke slik at du tar én tablett og får en halv meter lengre hår over natten. Du må ta disse jevnt over lengre tid før du virkelig vil legge merke til at etterveksten gror som aldri før. For ja.. Farger du håret så vil etterveksten bli et bevis på at disse tablettene fungerer.. Hehe, aldri vært lykkeligere over ettervekst jeg da..


Nei, til deg som mister mye hår eller rett og slett bare føler hårveksten har stagnert, vil jeg anbefale dette kosttilskuddet På.Det.Varmeste. Første pakke får du nå til 149 kroner HER, og i en pakke får du altså 60 tabletter. Det er en måneds dose hårvekst! Du kan gi dem en sjanse ihvertfall?

Etter sommeren ser dere meg forhåpentligvis uten extentions hver dag <3
Er det noen av dere som går på Haircare allerede? Mer om tablettene kan dere lese HER

24 kommentarer
    1. Så bra håret ditt ser ut:) men har du noen tips til trening av bryst? Helst muskelen under og i midten hvis du skjønner. Syns det er så vanskelig å finne på nett:)

    2. Jeg bestilte tablettene her om dagen, og venter i spenning 😀 Har aldri brukt extensions heller, men sliter med tørt og “slitt” hår selv etter hårklipp, så dette er mitt siste håp!

    3. Lisa: Hehe, det har jeg ikke tenkt på engang 😀 Men nei, det har jeg ikke lagt merke til. Jeg barberer meg fra topp til tå veldig ofte da, så hva vet jeg 🙂

    4. ICT: Å du kommer til å bli så fornøyd at. <3 Bare ta daglig dose i en måneds tid så er jeg sikker på at du ser forskjell allerede da. Jeg er helt frelst av dette 😀

    5. Anonym: Takk! <3 Hmm, nei jeg trener aldri bare bryst alene så der er nok ikke jeg den riktige å spørre. Eller brede armhevninger skal vel gå på bryst? 🙂

    6. Jeg har hatt lyst til å teste dem ut, men har egentlig ikke behov for det, for mitt hår vokser allerede veldig raskt. Samtidig klarer jeg ikke helt å tro at det funker selv om alle sier det, så kanskje jeg skal teste det bare for å få det bekreftet? Haha, snakk om håpløs jente!

    7. Prøvde, men ga ingen effekt på meg.. Advarsel: UTROLIG vanskelig å få kontakt med leverandøren for å få avbestilt. Mens du nesten forgjeves venter på svar mottar du nye pakker du må betale for.

    8. Jeg har to bokser med disse men ikke begynt å ta dem enda for jeg er litt skeptisk…
      Mista utrolig mye hår under graviditet – og jeg hadde ikke mye hår til å begynne med… Så vi får se om jeg kanskje får begynne å ta noen 🙂

    9. Skulle gjerne hatt litt lenger hår, men har så tykt hår at jrg ikke tørr prøve, har tynna ut, og så gpdt som halve håret mitt er borte..
      Meen, skal hellrr ha tykt hår enn tynnt hår, da tykt er myee lettere å gjøre noe med uten at det koster for mye 🙂

    10. Hadde vært morsomt å prøve…men skeptisk når man ikke får kontakt med de.
      Tar ølgjær jeg…og ser stor forskjell etter 1 mnd. Bedre hår, hud og negler 🙂

    11. Jeg har brukt dette i 2 mnd nå.
      Kan ikke si at håret har vokset noe
      Særlig fortere. Men er tykkere. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg