Snapshots from my morning

Hei tirsdag, og hei vårtemperatur! Jeg er ikke sikker på hvor mange grader det er i dag, men det føltes søren meg som sommer da jeg trasket mot Crossfit Kvadraturen klokken 10.00 om morgenen i dag. ÅH! Jeg blir så glad for å se yr melde vår i hele ni dager til, for for en følelse å endelig kunne gå utendørs og føle seg varm uten boblejakke, lue og tre sett ullundertøy! Hvis dette fortsetter kjenner jeg at mitt humør skal få nå nye høyder… 

Morgenentimene mine gikk altså til en god økt med Magnus igjen, hvor terping på teknikk nok en gang sto i fokus. Jeg har så lyst til at jeg skal melde meg på crossfit-gruppetimene deres i tillegg til PT timene, men før den tid har jeg gitt han i oppgave å få meg hakket flinkere og hakket sprekere.. Jeg vet jo at disse gruppetimene inneholder alt fra erfarne til nybegynnere i alle former og aldre, men jeg blir likevel bare så latterlig redd for å dumme meg ut da… Jeg vet jeg burde ta meg en bolle for å i det hele tatt tenke slik, men jeg føler det er tryggest med litt Magnus-terping først, så sånn blir det.

Hvis det er flere i Kristiansand som kunne tenke seg litt PT tmer med denne flinke mannen, så må dere ikke nøle med å ta kontakt, for han har endelig fått noen ledige timer på planen sin igjen! Gjerne gå inn og les litt om alt de tilbyr av trening HER. Jeg er sikker på at crossfit kan hjelpe flere enn meg ut av late dager med mangel på treningsmotivasjon.. Jeg har sagt det før, men jeg sier det gjerne igjen. Dette ER så mye gøyere enn å stå på ecilipsemaskinen på treningssenteret.. Her er ikke en eneste treningsøkt lik, jeg har det GØY, og jeg blir så støl at jeg ikke kan gå på mange dager etterpå. Win, win, win <3

Den lilla jakken jeg har på meg er HERFRA (sponset)

Nå skal jeg lage meg litt bringebærgrøt til lunsj før jeg setter meg på kontorstolen. Jeg har en hel hau av både skriving, mailsvaring og regnskap jeg må få gjort etter helgens festligheter, så på kontorstolen blir jeg til sene kvelden i dag. Heldigvis stortrives jeg med det også <3 Ønsker dere en deilig tirsdag, så skrives vi mer senere!

Takk for nok en sprek tirsdagsmorgen Crossfit Kvadraturen!

10 kommentarer
    1. Her har også været vært helt fantastisk! Jeg sto ute i vårjakke og kjente solen varme i ansiktet:) det er så deilig! Bare synd jeg har brukt hele dagen inne på skolebenken, vi har hatt engelsk prøveeksamen og da var det ikke mange minuttene vi fikk være ute. Heldigvis fortsetter været noen dager til:) Ha en flott kveld, Marthe:)

    2. Så freshe og fine bilder!
      ser ut som det er fremgang på deg da, og det er jo kjekt 😀
      Og ikke minst, motiverende 😉
      Du får kose deg med kontorarbeid, og ha en fin kveld<3

    3. Hedda Kalfoss: Å så herlig å høre at det ikke bare er jeg som har denne luksusen! Du får prøve å komme deg ut en annen dag denne uken. Varmen skal vel vare til helgen ihvertfall mange i landet 😀

    4. Marie: Magnus tar 650kr per PT time, men hvis du bare vil ha medlemskap og trene på egenhånd eller gå på en av de maange ulike gruppetimene de tilbyr så koster det 700kr i måneden hvis du er student og vil binde deg i et år, eller 800kr hvis du ikke er student. 🙂 Det er ikke så galt i forhold til hvor mange virkelig gøye timer du kan melde deg på <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg