Girlsnight at Ernst Hotel

Hva gjør du når bestis ikke har fri fra jobb en lørdagskveld du veldig gjerne skulle tilbrakt litt tid med henne? Vel, du oppsøker henne jobb! Annika og jeg skulle egentlig spise middag sammen hjemme foran skifinalen i går kveld, men når bestisen vår tilfeldigvis er hovmester på favoritthotellets restaurant fristet det mer å reservere bord hos henne. HerreGUD så glad jeg er for at vi gjorde akkurat det, for de fire timene vi ble vertet opp av flinke Andrea med vin og deilig mat i går ble virkelig kveldens høydepunkt. Jeg mener, FOR en burgertallerken!

– En lørdagskveld på Ernst Hotell –

Har dere sett? Vanlig fries, søtpotetfries, lime, paprika og chillidressinger.. Løkringer, tomatsalat, vanlig burger og pulled pork burger.. Jeg trodde jeg skulle rulle av stolen allerede før bestis kom med sjokoladesuffleen! Fy flate for en helaften.. En hel flaske vin delte vi til gode samtaler, og når vinglassene var tømt startet vi like godt med drinker og kortspill. Åh, jeg kan ikke huske sist jeg hadde en bra lørdagskveld med jentene.

Etter fire timer på restaurant dro vi omsider hjem for å se skifinalen før vi dro ut igjen på byen for å danse til halv fire på natten. Hoho, jeg har aldri sett Annika så sjokkert som da klokken slo 04.30 og jeg fremdeles var våken. Det må ha vært kaffe baileyskoppen som ga meg et koffeinsjokk, for en slik våkenhet etter klokken 01.00 om natten har jeg aldri opplevd før. Jeg tror herved jeg skal gi kaffekoppen en sjanse til…

Fine jentene mine altså <3 Ja til flere slike kvelder!

18 kommentarer

Siste innlegg