En sprekere tirsdagsmorgen

Da var jeg hjemme på gården igjen etter en deilig crossfitøkt på morgenkvisten! Magnus fikk terpet litt teknikk med meg igjen før han ga meg en 12 minutters EMOM! En GØY og fin crossfitøkt som jeg er sikker på at alle og enhver skulle klart å komme seg igjennom, og som jeg derfor også fikk lyst til å lage en liten videosnutt av! Hihi, håper dere alle hiver dere på treningssenteret for å prøve den ut med det samme <3

Slik så økten ut – EMOM x 12
12 pushups in rack (Du kan eventuelt bare lene deg inntil en kasse/gjerde eller annen gjenstand)
12 Ring Rows (Jo lengre under ringene du ligger jo tyngre blir det)
15 ab-mat situps (Se hvordan øvelsen utføres på videoen)
15 Ground to Overhead med 10kg vekt
X 3

Ellers har jeg lyst til å be dere om en tjeneste i dag! Det foregår nemlig en kåring av Kristiansands beste crossfitsenter om dagen, og ettersom jeg har fått så forbaska mye fint ut av timene jeg har tilbrakt under taket til guttaboys, så har jeg så fryktelig lyst til at nettopp de skal stikke av med seieren! De ligger godt an, men det er enda lenge igjen til vinneren kåres, så om dere også har lyst til å hjelpe til med en stemme så blir jeg SÅ glad!

Hehehe, viktig med en ekte crossfit-avslutning… *Dengevekteneigulvet*
Stem på Crossfit Kvadraturen HER <3 De fortjener det sånn!

 

17 kommentarer

Siste innlegg