I’m back in the game

Hei og hopp dere! Har dere hatt det bra så langt denne tirsdagen? Her står det ihvertfall bare bra til. Jeg startet dagen med en rolig, men super økt med Magnus og tenkte nå jeg skulle dele et lite bildedryss fra morgenen min med dere. Jeg har jo ikke fått tatt dere med inn i dette gigantiske nye crossfitsenteret før! Det er virkelig helt enormt i forhold til den sjarmerende lille garasjen vi trente i før, og medlemmene har blitt så uendelig mange flere siden sist! Fy så gøy det var å se hva guttaboys har klart å få til det siste året.

– Hils på byens treningspalass, Crossfit Kvadraturen –

Det ble en rolig time på meg i dag, og det passet meg i grunn perfekt etter forrige tirsdags spurtseanse til Hamresanden. Jeg fikk repetert en ting og to, og trent litt lett styrke på hele kroppen, og allerede nå, fire timer senere kjenner jeg det begynner å stivne til i både armer, lår, mage og rygg. Åh, det skal bli så deilig å komme i form igjen! Jeg stusset jo lenge på å starte med kickboksing, men ettersom de også tilbyr kickboksingtimer i medlemspakken til crossfit Kvadraturen, konkluderte jeg med at jeg heller skulle kjøre på med PT timer med Magnus og melde meg på en boksetime også når jeg føler for det. Det kan jo ikke bli annet enn bra <3

Nå skal jeg hoppe ut av badekåpen og inn i noe litt penere så jeg er klar for kveldens syforening hos Malene. Jeg gleder meg sånn! -Men først skal jeg se å få oppdatert dere med ukens middagsoppskrift. Jeg kokkelerte nemlig litt etter treningsøkten i formiddag så nå håper jeg dere er klare for en ny liten fristelse!


I mellomtiden kan dere jo alltids følge Magnus på snap og instagram!
Da vet jeg han blir glad! Frantzenkraft heter han begge steder.

25 kommentarer

Siste innlegg