New In: Ryktet går

Åå! Se hva jeg endelig har fått i hus! Gleden var stor da jeg oppdaget 50% skiltet på alle brettspill hos Libris forrige uke. Jeg måtte kjøpe med hjem flere varianter, men akkurat dette “Ryktet går” spillet har jeg virkelig gledet meg til å teste ut i mange måneder nå! Jeg har ikke fått spilt det ordentlig enda, men jeg satte meg ned en times tid i går kveld for å prøve og lære meg spillereglene, og bare tanken på å skulle tegne en cornflakes på 60 sekund fikk meg til å brøle av latter.. Altså, hvordan tegner man en cornflakes? En makaroni eller eggerøre?!

Å jeg ler meg allerede ihjel og jeg har ikke engang spilt spillet enda. Heldigvis for meg så slipper jeg å vente veldig mye lengre, for i morgen er det duket for månedens syforening! Hurra! Endelig skal jentene samles igjen for middag skravling, spill og kos <3 Jeg gleder meg så mye at jeg bare tror jeg går og legger meg med en gang.


Haha, neida.. Joda. Nei, jeg må pakke treningsbagen først for klokken 10.00 i morgen tidlig skal ørebetennelsen og jeg hoppe avgårde til årets første crossfitøkt. He-rre-gud som jeg gruer meg.. -Men følelsen etterpå. Den skal smake godt den! Kamera blir med, så i morgen dukker det mest sannsynlig opp en liten oppdatering i treningskategorien igjen. <3 Ha en riktig god natt dere! Sov godt og drøm søtt. Det skal ihvertfall jeg. 


27 kommentarer
    1. Så gøy at du har fått kjøpt spillet! Vi spilte det på hyttetur i vinterferien, og vi lo så tårene trillet! Du må glede deg utrolig mye:) Håper du får en fin tirsdag, med trening og venninnekveld:)

    2. Jeg kan garantere deg at du og de du spiller med får dere en knakende god latter! Selv har jeg spillet og har spilt det 2 ganger, jeg lo like godt begge gangene! SÅÅ gled deg kjempe masse!

    3. Hei ! Hvor har du kjøpt kjolen ? Var det nettop og hva kostet den eventuelt ? Nydelig som vanlig !
      Hva kostet spillet ? 😀

    4. Madeleine: Hei hei! Den er fra Gina Tricot 🙂 Jeg kjøpte den for et par uker siden så den er rimelig ny enda. Tipper de selger den fremdeles 🙂 Tusen takk! Spiller kostet vel 800kr på full pris. 400 på halv pris <3

    5. Hedda Kalfoss: Åh, gleder meg en hau 😀 Tusen takk skjønna <3 En til-lykke-ønskning kommer godt med før den treningsøkta. Hehe, håper tirsdagen din blir like bra. 🙂

    6. Det er noe av det samme, men fremdeles helt annerledes. Det er både tegning, miming, snakking og nynning. Så rulerer man på hvilken kategori man velger, og veldig passende for de som f.eks. ikke er så flinke til å tegne (haha), da kan man jo alltids velge en annen kategori (med mindre man blir “tvunget” til å velge det det andre laget ønsker at du skal). Det er UTROLIG vittig, og timene går så sykt fort!! Det er litt kostbart, men det er en koselig investering og man er så mye mer sosial enn hvis man bare henger på mobilen osv!

    7. Ingvild F. Falck: Aha! Jeg så dette også i butikken, men så stusset jeg litt på om det var for likt “Ryktet går”, og om det da var vits i å kjøpe begge. Fader heller da får jeg kjøpe HINT også 😀 Det er som du sier så utrolig mye hyggeligere å sitte med et spill rundt bordet, le og kose seg, enn å la mobilskjermen få oppta all oppmerksomhet. Usj, bort med den <3

    8. Det der er ett kjempebra spill, som du bare må glede deg masse til å spille! Det er ufattelig gøy! Lykke til på crossfit treningen!<3 Det kommer sikkert til å gå helt fint!

    9. Kjøpt spillet for 400,-? Det er ikke halvpris.. Det er vanlig pris 😉
      Spillet koster fra 350,- til 599,-

    10. Hva skjedde egentlig med den dagen du hadde både latterkrampe, hulking og oppkast? Nysgjerrigper da vettu :p Venta på bloggpost om det haha..

    11. Dette spillet er hysterisk morsomt! Spesielt med litt innabords også!
      Var på hyttetur med noen venner før julen og jeg fikk ordet “luftballong” da tenkte jeg med en gang LETT, dette går rundt og det blir masse poeng! Helt til den ene kompisen min klarer så se tegningen med boken opp ned, og så dermed en glad mann, og det verste var vel at det faktisk lignet på en glad mann opp ned.
      En annen ting var at jeg skulle tegne iskaffe, og skulle tegne sånn iskaffe på liten kartong, dessverre var tiden litt knapp, og personen etter meg gjettet vaskemaskin!
      Gled deg til å spille! 🙂

    12. Aldri prøvd dette spillet men ser jo kjempe morsomt ut! Er enig i at det er så mye mer underholdene med spillekvelder en kvelder hvor hele gjengen konstant må sjekke mobilen!
      Har du noen spill du anbefaler til kjærestekvelder når man bare er to? 🙂

    13. Ja, du bør virkelig kjøpe det altså! Det er en smart investering og utbyttet er sinnsykt mye moro!! Håper du blir fornøyd med det! <3 Si ifra hvis du er i Oslo og trenger en spiller til, hehe!

    14. Katrine: Hahaha, fantastisk <3 Jeg får oppdatere dere på hvordan det går etter en spillrunde i kveld 😀 Har på følelsen at jeg har noen latterfulle timer i vente.

    15. Å, det hørtes morsomt ut! Mulig jeg må samle venninnegjengen til spillkveld jeg også, det hørtes så koselig ut! Ha en fin uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg