En forsmak på sommeren

Ååå, se på det koldtbordet av en skalldyrlunch da dere! Eller lunch og lunch… Jeg kjøpte så mye mat at vi kommer til å spise rester til både kvelds og frokost i morgen også. Noen ganger får jeg bare for meg at jeg MÅ ha skalldyr, og ikke bare litt krabbe, men da aller helst hele ferskvaredisken til Meny. -Så klokken 11.00 i dag sto jeg der og plukket med meg både blåskjell, kongekrabbe, reker og krabbeklør som Daniel og jeg skulle kose oss med da han var ferdig på jobb.

– En forsmak på sommeren –

Hjemmebakte rundstykker bakte jeg også bare for å ha noe godt å dyppe i hvitvinsausen til blåskjellene, og he-rre-gud så godt alt sammen ble. Jeg elsker å stelle i stand til måltid som dette, og spesielt på en helt vanlig onsdag. En flaske hvitvin spratt vi også til maten, og hele flasken ble drukket opp mens vi skravlet, lo og spiste til vi ville trille av stolen. Altså, dager som denne tar livsgleden til nye nivå for min del <3  

Nå snurrer Idol på skjermen her, og ved siden av meg sitter en sliten mann etter å ha styrt med å henge opp hele 9 bilder på stueveggene for meg. Hihi, endelig kom kunsten min i posten! Det er for mørkt til å vise dere resultatet i kveld, men jeg lover å knipse massevis av bilder i morgen tidlig <3

Mmmm! Beste jeg får <3 Både mat og mann!

Håper onsdagen deres og har vært fin <3

27 kommentarer

Siste innlegg