New in my wardrobe

Se hva som fikk bli med hjem fra morgenens ærend! En RÅfin bomber jakke fra Gina Tricot. Åh, jeg fikk først øye på den i militærgrønn, og klarte bare såvidt å gå forbi.. Så gikk jeg ti skritt, og rett på denne i mørk rød.. Altså jeg var sjanseløs.. Like sjanseløs som da jeg fikk øye på denne skulderbare kjolen, først i lilla og så i rød.. Jeg måtte ha begge. Heh! Sommer når kommer du? Jeg har jo gjort klar garderoben allerede!

Det var ikke så lett å få vist kjolene med selvutløseren i formiddag, men jeg skal se å få knipset noen helfigursbilder siden. De er virkelig helt nydelige på! 199kr kostet en, og denne i lilla/blå… Jeg mener, for en deilig farge? Denne og noen lysegrå eller nudefargede pumps til.. HOT!

Ville bare starte bloggdagen med å vise dere garderobens siste nytt. Onsdagsmorgenen min skulle egentlig gå til et møte med en studieveileder, men da hun ikke kunne ta meg imot før 2 mars tok jeg meg heller en tur til sentrum på utkikk etter litt nytt vår-basic til garderoben. Alt på bildene er fra Gina Tricot til dere som lurer på det. Den grå genseren også. Elsker slike rene, enkle gensre som jeg kan bruke til absolutt alt <3


Dere får spørre hvis dere lurer på noe. Nå skal jeg begynne på neste bloggpost med en eneste gang. Mitt kamerautstyr står på bloggplanen, så stay tuned dere som er nysgjerrige på hva jeg knipser bildene mine med!

35 kommentarer

Siste innlegg