Snapshots from my sunday

For ja, det er selvfølgelig søndag i dag, og ikke lørdag som jeg så fint skrev i forrige post. Det er godt noen følger med i timen! Hehe <3 Nå, hvordan har dagen deres vært så langt? Har dere gjort noe hyggelig? Overrasket noen? Eller blitt overrasket selv? Her kom vi nesten akkurat inn dørene etter en helt upåklagelig dag med tur og bålkos. Vi fant oss et nydelig sted på toppen av ei hei med utsikt over halve skogen, og her ble det så varmt og godt med både bål og solskinn at vi kunne kledd av oss til slutt og fått litt brunfarge på kjøpet!

Gjett én gang hvem som grillet snadderloff på pinne? Altså alt kan grilles!? <3


Nei, for en dag.. Jeg koser meg sånn på tur med den mannen.. Enten vi er på solferie i Hellas, safari på Island eller bare en liten søndagstur i skogen. Nå ligger vi som to slakt igjen på sofaen, klare for å ta resten av kvelden med slående ro. En deilig rådyrsgryte skal inntas så fort dere er oppdatert, og deretter snurrer vi en søndagsfilm om vi finner en god en! Kanskje dere har noen filmtips på lur? Det må i tilfelle være noe mannevennlig! Hehe. Kjenner jeg min mann rett så får jeg han ikke med på noe klissete kjærlighetshistorie.


Meg: Så flink du er! Fineste bålet jeg har sett!
Daniel: Vel, du kan dandere en tallerken.. Jeg kan dandere et bål..

For et dreamteam <3 Håper søndagen deres har vært like bra!

32 kommentarer
    1. Ser ut som at dere har hatt en utrolig koselig dag sammen! Jeg overrasket min mamma i dag med en genser og en sjokolade som hun elsker haha 🙂
      Noen filmtips er De Urørlige, Avengers (alle i den duren som f.eks. Avengers, Thor, Iron Man, Captain America) og The Bucket List. Vet ikke hvilke sjangre dere liker, men synes at alle disse er veldig bra!
      Håper dere får en fin kveld videre og koser dere masse i hverandres selskap 🙂

    2. Maria Jansen: Åå <3 Det tenker jeg din mams satte megastor pris på :') Tusen takk for tips! Skal sjekke ut hva Netflix har å by på av disse med en gang. Det er Netflix det går i om dagen ser du! 🙂 Håper du får en deilig søndagskveld selv Maria!

    3. Så koselig! Kjæresten min er i militæret så har bare vært skype date i kveld, men vi gjorde dette i fjor og det var utrolig hyggelig. Minst like bra som ferie! Du er forresten kjempe flink Marthe, og du inspirerer utrolig mye. Ha en fantastisk kveld videre!

    4. Hei Marthe! Ååååh, for en koselig dag dere har hatt da 🙂 Herlig!! Heldige med været har dere også vært, sola stråler jo på bildene, og knall blå himmel. Ha en fortsatt vin søndag, kos dere med en god film. Klem<3

    5. Ser koselig ut. Ser på 71 grader nord her. Det er kjendisversjon. De skal overnatte i et nett ved prekestolen. Fantastisk natur til å bli glad av.

    6. Så fint dere har hatt det! Det er så deilig å være ute i skogen i blandt, og i hvertfall når været er så fint som dere har hatt det i dag:) jeg ser nesten aldri på film, så jeg har nok ingen tips å komme med, men ha en flott kveld:)

    7. Hei, Marthe!
      Så utrolig koselig det så ut! Dere er kjempeskjønne sammen 🙂
      Hvilket kamera er det du har brukt på disse bildene?
      De ble kanonfine!! <3

    8. Ser ut som dere har hatt en fin dag!! 🙂
      Jeg har et lite ønske om et blogginnlegg .. Jeg sliter med å få i meg frokost og lunsj, særlig når jeg er på jobb! Jeg er SÅ lei brødskiver og knekkebrød, tror jeg blir gal 🙁 kunne du laget ett innlegg med tips til enkle og GODE frokost/lunsj? Gjerne noe wraps etcetc.. Prøvd å Google noe, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne i den Googleverdenen :p jeg jobber btw som sykepleier, så er på utkikk etter tips og oppskrifter man kan få i seg i en fart, da dagene ofte er hektiske.. 🙂 ha en fin søndagskveld! <3

    9. Så flotte bilder, og for et fantastisk vær!! Kristiansand er i sol er noe av det fineste jeg vet om, og guuud som jeg angrer på at jeg ikke flyttet dit da jeg begynte å studere…
      Unner dere den herlige dagen dere har hatt! Heia kjærligheten, og heia deg <3

    10. Vera: Jeg kan ikke navnet på alle øvelsene, men jeg liker å finne meg en passe lang ypga-youtube film og følge når jeg sitter hjemme på stuegulvet. Synes det fungerer helt ypperlig jeg 😀

    11. Lisa: Klart jeg kan komme med litt mer tips til frokost/lunsj-matpakker som er både sunne, gode og kjappe! 🙂 Dette er det sikkert mange som ville satt pris på <3

    12. Elisabeth Hoff: Å <3 Flinke dere er som gjør det beste ut av det. En skype-date hørtes jammen romantisk ut det og! <3

      Tusen takk! Jeg håper daten gikk like bra som i fjor og at du får en fin start på den nye uken 🙂

    13. Åh, dere to altså! Superfine sammen <3
      Ha en fin mandag, er så fornøyd med bloggen din disse månedene! Flink er du!

    14. Det så skikkelig koselig ut Marthe 😀 Skulle gjerne gjort det samme sammen med kjæresten min, men jeg er så redd for alt sånt med flammer, redd for at det skal komme et skikkelig vinddrag og at flammene skal spre seg rundt og at vi setter fyr på hele nordmarka! Kanskje kjæresten din har noen gode tips å komme med, sånn at vi også kan komme oss ut og lage bål? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg