This is how we roll…


Vi kan kose oss vi! Fy søren… Planen var egentlig å ta en tapasmiddag på Le Monde Tapas bar i syvtiden i går kveld, men da vi gikk forbi Food Asylum og så at de hadde ledige bord, kunne vi ikke dy oss. Tenk det, for rett over et år siden fortalte Daniel meg at han ikke kunne fordra sushi, og nå blir han helt vill i blikket når fatet med alt fra rått til fritert pent blir servert bordet vårt. Absolutt alt smakes på, og absolutt alt faller i smak. Bare se på dette himmelske sushifatet? Hvordan kan man ikke la seg friste? Jeg kunne spist denne maten hver eneste dag!


– My absolute favorite restaurant –

Dere som ikke har fått øynene opp for sushi enda går virkelig glipp av noen magiske matopplevelser. Av alle restauranter vi har i Kristiansand så er Food Asylum desidert min største favoritt. Skulle tro restaurantsjefen hadde betalt meg for å skryte sånn, men jeg virkelig bare elsker denne gjennomførte plassen.

God og mett etter både middag og dessert trillet jeg hjem to timer etterpå og fikk unnagjort enda litt mer forberedning av kommende blogginnlegg. Jeg har nå akkurat vært og handlet inn til ukens frokost, lunch, middag og kvelds-meny så om noen timer har dere både ukens kjøleskap og full matplan i vente <3 

Ha en fin mandag så lenge! <3

20 kommentarer
    1. Åå, dere altså! Blir alltid fristet og får vann i munnen når jeg titter innom bloggen din, haha! Dessuten blir jeg veldig glad over å se hvor flinke dere er til å kose dere – det er så viktig i en ellers hektisk hverdag 🙂 Gleder meg veldig til å se menyer og kjøleskapet – kanskje jeg får litt inspirasjon da.. Har gått litt (veldig) matlei i det siste, haha 😀

    2. Omg!!!!! 😍😍 Har dere valgt ut bitene selv eller er det en sammensatt meny? Tenker da spesifikt på det dere hadde denne kvelden 🙂

    3. Å, det ser virkelig aldeles nydelig ut med Sushi altså! spesielt det fatet der ;3
      men jeg liker det ikke. Dessverre. Skulle dog ønske at jeg gjorde det ;o
      morsomt at han har gått fra å ikke fordra det til å like det veldig godt da 😀
      gleder meg til innleggene<3

    4. Takk for svar søte 🙂 Jaa, nydelig mat, de har både sushi og annen mat. Anbefaler å sitte i loungen, det er mye koseligere enn resturanten (dette hvis dere skal drikke og eventuelt gå ut på byen senere) Jeg skal tagge deg i noen av bildene mine på instagram fra mine besøk der, så kan du se hvor deilig det ser ut 😀

    5. Aida: Herlighet dette SKAL jeg prøve! Jeg har ingen venninner som liker sushi i Stavanger, men når jeg får med meg mannfolket en gang så skal jeg jammen ta han med meg i loungen for sushi og vin. Mmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg