Why i don’t bring people to my house

Her har dere meg i et nøtteskall. Jeg kan ikke fordra å brette klær. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg hater det. Jeg har til og med tryglet min kjære om å få ta ansvaret for absolutt all rydding og vasking her i heimen mot at han bretter klærene mine. -Men når jeg ser hvilken hau med tøy som ligger her, så forstår jeg at han heller vil vaske toalettet. Tre timer tok det meg å sortere, brette og rydde dette kaoset. Himmel, for et tiltak! 

Ler meg ihjel av denne “quoten”.. Resten av leiligheten er som regel alltid strøken bare så det er sagt bestefar… og svigers… Det er bare jeg som har seriøse brette-issues og som derfor foretrekker å slenge hauen inn på klesrommet *rettelse* roterommet og håpe det ramler inn i skapet av seg selv.. <3

Jaja, det ble fint til slutt, og denne gang tenker jeg å prøve å holde det slik. Hvordan har dere det denne søndagen? Nå skal jeg sette meg ned og planlegge neste ukes meny og blogginnlegg før jeg gir meg selv et realt klapp på skuldra og tar enda en middag ute på restaurant. Mannen spanderte på meg i går, så i dag har jeg lyst til å spandere på han. Dessuten har vi spist oss ut av leiligheten i helgen. Kjøleskapet er fullstendig tømt, så for at vi skal få i oss noe annet enn makaroni og ketchup får vi hoppe i finstasen og komme oss ut!

– Why i don’t bring people to my house –



Heh! Minn meg på å ønske meg en tøybretter til jul <3

31 kommentarer
    1. Kjenner meg virkelig igjen! Har alt av klær på soverommet nå, men snart flytter vi, så da får jeg endelig et helt rom til å rote på. haha! Digger bloggen din, og har begynt å lese den fast! Du gir meg mye inspirasjon og motivasjon til min egen blogg!

    2. Haha! Jeg kjenner meg SÅ igjen! Men det er enda verre å legge klærne på plass.. støvsuge, vaske, vaske do og alt får helt fint. Men oppvask og bretting av klær…. oh no, thank you! Mannen min er oppvasksmaskin da, siden jeg alltid lager mat, men jeg må brette klær. Også er det så rotete i skuffene mine (jeg har ikke et eget skap engang!) at det er demotiverende å fylle de opp med enda mer.
      http://www.frusjodal.blogg.no

    3. Hei Marte;)
      Et musikktips denne søndagen er Needtobreathe ft Gavin Degraw med sangen Brother;) Den er kjempefin.

    4. Hei Marthe!! 🙂
      Tenkte å tipse deg om en ny serie ettersom du nå er ferdig med Breaking bad! Virker som om vi liker litt av de samme seriene, og derfor burde du sjekke ut Homeland! Ufattelig spennende serie, lover du vil bli hektet 😉

    5. jeg og hater å brette klær. henge opp klær til tørk og brette er det værste. foretrekker heller å vaske gulv og tørke støv enn å brette klær. får nesten vondt i magen hver gang jeg må gjøre det. høres rart ut, men sånn er det

    6. Hææ åå nei? Jeg elsker å brette klær haha sikkert litt rart men jeg får en skikkelig god følelse av å se at de ligger pent og ser fine ut. Og hadde jeg hatt det fine klesskapet med alle de nydelige antrekkene hadde jeg hvertfall elsket det <3
      Kanskje du kan ansette meg som din personlige klesbretter? Hehe håper du får en fin start på uka i morgen Marthe!:)

    7. Skal seg du rydder og styrer i vei, æ syns dt er så gøy å brette klær og rydde 🙂 det har æ gjort lenge 🙂 men når man kommer igang så går dt fort, men det er ikke bare bare når man har møe klær 🙂
      Ha en fin søndag :-)<3

    8. Åse: Ja, det er helt sant at det går fort når man bare setter i gang. Spesielt om man ikke venter til kleshauen blir høy som et fjell :’D Tusen takk Åse. Håper søndagskvelden din har vært like bra!

    9. Maja: Å jeg skulle ønske jeg hadde det sånn <3 Tror jeg ansetter deg neste gang det ikke går ann å gå på klesrom-gulvet :'D Tusen takk snille. Det håper jeg du og får!

    10. Lisbeth: Jeg hoppet bare av crossfit-toget en gang i fjor sommer. Siden har jeg ikke trent crossfit, og nå er jeg i så dårlig form at jeg ikke tørr å dra tilbake for å starte på nytt. Haha! <3

    11. Anonym: Ja, samme her.. Finnes ikke kjedeligere jobb. Jeg gjør alt annet først og så skylder jeg bare på at jeg ikke fikk tid til å brette klærene også.. *skjerpings* 😀

    12. Marte: Hei Marte! Jeg lurer meg på om en leser har tipset meg om denne serien tidligere. Jeg har ihvertfall notert meg ned Homeland, så denne skal jeg sjekke ut til uken! 🙂 Jeg må jo finne på noe nytt å bli avhengig av fremover 😀

    13. Susanne Aardal: Så hyggelig å høre at du har begynt å klikke deg inn her fast 😀 Blir så glad for å høre at jeg inspirerer deg <3 Må inn og sjekke ut bloggen din også jeg! 🙂

    14. Hehe, godt det er flere av oss. Det er akkurat sånn det ser ut hos meg og. Sier alltid til meg selv at “nå skal jeg være flink”, og så går det en uke så ser det like ille ut ;P

    15. OMGAWD eg er verre enn deg..seriøst eg fant JULEPYNT under kleshaugen på spisebordet…..rent tøy altså først lagt pens så falt utover og da gjemte julepynten seg og eg glemte den og hev mer tøy oppå og oppå til det ble DET tårnet….som eg måtte ta forrige dag……og litt flau fant eg da pynten til juletreet pent dandert UNDER de rene klærene.snakk om rotehode…..
      min unnskyldning er at eg lå syk fra 2 juledag til slutten av januar,men dog…….
      hahahahahahaha og eg har walk..ikkje like flott som ditt,men alikevel…..
      nå var hovedsaklig dette sengetøy og håndklær men var jo undertøy og sokker osv også…..jeeez

    16. Så noen anbefalte Homeland i kommentarfeltet. Jeg startet på serien sist helg, og har blitt hektet! Så jeg vil også anbefale den serien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg