Practicing some home yoga

Aller først, tusen millioner takk for alle fantastiske tilbakemeldinger under forrige innlegg! Himmel og hav som jeg gleder meg til å sette i gang med skrivingen. Altså jeg har så mange nye idéer til fremtidige innlegg nå at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Hurra for kreative, ivrige blogglesere sier jeg bare <3 I kveld skåler jeg for dere!

– Home Yoga Practice Saturday –

Utenom å la meg inspirere av alle de fantastiske kommentarene deres, har jeg de siste timene ligger og sprelt på kjøkkengulvet. Oh yes! Jeg hadde nemlig satt meg et mål litt utenom de vanlige denne helgen, og det var å ta opp yogaen igjen! Det er jo over et år siden sist jeg var på yogatime i crossfitgarasjen, men jeg husker en del av øvelsene fremdeles, så i dag gled jeg inn i treningstightsen, la meg på kjøkkengulvet, pustet og svettet. Om svetten kom av at jeg gjorde ting riktig eller av at det var 28 grader i stuen er jeg ikke sikker på, men det føltes bra og jeg hadde det gøy! Jammen fikk jeg spicet opp mattelesingen til Daniel også.

Ikke hver dag han blir servert yogaunderholdning til de trigonometriske funksjonene <3

Ler meg ihjel.. Jaja! Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for middag og lørdagskos. Kamera blir hjemme i kveld, men jeg skal nok finne på noe annet spenstig å oppdatere dere med i morgen igjen!

Håper dere får en helt super kveld <3

22 kommentarer
    1. Så morro, og kul treningstights på deg!
      driver med yoga hjemme selv 3 ganger i uken, og digger det 😀
      Haha, sikkert morsomt for han også x)
      Ha en fin lørdagskveld videre<3

    2. Åå, du ser helt smashing ut Marthe <3
      Hvor er treningstightsen din fra forresten? Den var superfin og såå fresh!!

    3. Så flink du er! Jeg fikk ikke kommentert det forrige innlegget, men jeg kommer med et tips her jeg. Jeg ønsker å se mer av DIY innlegg:) Du er så inspirerende og flink, så jeg digger DIY innleggene dine og håper du vil fortsette med det:) Jeg prøvde faktisk yoga med en venninne for en liten stund siden, og det er jo egentlig ganske gøy! Så det må jeg prøve å gjøre flere ganger:) ha en flott kveld videre, Marthe:)

    4. Hehe, du har god hukommelse må æ si, alltid deilig å få unna gjort
      Noe trening 🙂 du ser jo ganske bra ut fra før så 🙂 men godt å kjenne at man har trent og yogar er en tungt å holde på med 🙂
      Ha en strålende lørdag <3

    5. Hei hei 🙂 veldig fin treningstights. Jeg lurte på om du har noen treningstips å komme med, di har jo tidenes fineste kropp. Jeg skal avgårde på strandferie i påsken, og trenger virkelig noen supertips for å rase av meg julebelegget, haha! Mageøvelser, rumpeøvelser? Rygg?
      Kan du legge ut hvilke yoga øvelser du tar?
      Hva har du pleid å gjøre som gir deg raske resultater?

    6. Hei hei! Nå kommer et lite dumt spørsmål, pytt pytt. Jeg sliter litt med å finne en sports-bh som ikke vise nippelen gjennom..Jeg føler jeg må bruke en bh under for at de ikke skal vise. Hvordan er din ? Har du noen tips?

    7. Elisabeth: Hei Elisabeth! Denne sportsbhen er den beste jeg har, og den er faktisk fra H&M sin sportsavdeling. Hehe! Jeg har mange sportsbher fra H&M, men det er kun denne som har god hold og som er tykk nok i stoffet til at ikke alt vises gjennom treningstoppen 🙂

    8. Hanne: Hei Hanne 🙂 Jeg sliter faktisk med akkurat det samme selv, og har egentlig bare gitt opp. Her er det nippler all over the place på trening. Hehe, den jeg har på meg her er den eneste jeg har som ikke viser dem gjennom treningstoppen, og den kjøpte jeg faktisk på H&M 🙂

    9. Vera: Hei! Tusen takk, jeg har nok dessverre ikke så mye å komme med på treningsfronten da jeg er helt elendig her selv. Jeg får ikke rumpa mi over dørstokkmila og har ikke hatt medlemskap på noe treningssenter på flere år. Jeg anbefaler deg faktisk å ikke bare dra på et treningssenter og sitte på disse treningsapparatene med mindre du virkelig føler du får noe ut av det lengden. Selv vet jeg ihvertfall at jeg blir møkklei etter en uke, og en uke med trening gir ikke resultater. Prøv heller med noe nytt som du liker og som får deg til å glemme at du faktisk er på trening. Crossfit, kickboksing, zumba, dansetimer eller hva enn du kunne tenke deg å bli flink i! Da får du trent hele kroppen hele tiden, og hatt det gøy samtidig som julebelegget glir av 😀

    10. Hedda Kalfoss: Tusen takk Hedda! Mer DIY er notert. Det er det mange som vil ha, så jeg får bare se og pønske ut noe lurt til denne kategorien i fremtiden 😀 Håper du fikk en knall-lørdag du også i går <3

    11. Henriette Celin: Tusen takk Henriette! Herlighet, da er du sikkert mye flinkere enn meg. Er du selvlært av youtube eller har du vært mye på yogatimer? 🙂 Ha en deilig søndag!

    12. SV: Haha, nja. Har ikke holdt på i mer enn noen måneder, men kan allerede se forbedringer i styrke og balanse da 😀
      Jeg er selvlært ja. Fra youtube video´er og Yoga app´er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg