My Absolute Favorite View

Åh, nå har jeg det fint dere! Sprinten har gått på tven i hele formiddag, farmor og farfar har servert med ribbe til middag, og nå sitter jeg sprikkmett i sofaen, pakket inn i strikketepper. For en måte å avslutte mitt lille Stavangeropphold på. Jeg reiser hjem igjen allerede i morgen tidlig ettersom jeg da har en hest å passe på!


– My favorite view –



Har dere sett? Altså, tenk å våkne til denne utsikten hver eneste dag? Jeg blir like sjokkert hver gang jeg kommer hit og blir møtt av dette majestetiske synet av sjø og fjell. Jeg tror aldri jeg har vært i et hus som har flottere utsikt enn farmor og farfars. Helt magisk er det her <3 Vinter som sommerstid..

Ellers har farfar og jeg gjort et forsøk på å knipse antrekksbilder i dag. Det er ikke bare bare når Stavanger by byr på fire forskjellige årstider i timen. Herlighet for et rart vær! Det ser kanskje ut som våren er ankommet på bildene mine her, men ikke la dere lure. Solen var her i snaue 10 minutt, og så kom stormen med både regn og sludd igjen. Neida, det er ikke meningen å prate om været. Jeg blir bare så fascinert. Haha!


Jaja, dere må ha en superduper onsdagskveld. Nå skal jeg lure frem fargeleggingsblokka mi her og kose meg med litt terapitegning. Jeg har prøvd å lære meg litt nye fargeleggingsteknikker på youtube og investerte nylig i enda flere blyanter så nå er den lille hobbyen min blitt enda morsommere!  

En bedagelig liten hverdagshabitt <3 Kan vel ikke gå i kjole hver dag.

52 kommentarer

Siste innlegg