Give me one last sunset…

Hei og hopp dere! Da var vi tilbake på norsk jord igjen etter en superdeilig reise. Vi fikk en hel rad for oss selv så dere kan tro jeg tok meg til rette der. Tror aldri jeg har drømt så søtt i et flysete før. Ellers har vi nå akkurat fått sjekket inn på et helt supert Sas hotell ved Gardermoen! Her skal vi bo det neste døgnet, bare for å gjøre reisen enda mer bedagelig! Hihi, vi fikk både denne natten og fly tur/retur Oslo av svigers i julegave, så vi skulle slippe å reise så langt på en og samme dag <3 På et vis føles det derfor som vi enda er på reise! Vi har kjøpt inn både hvit og rød vin som vi skal kose oss med til litt ost og kjeks etter middagen i kveld, og ellers skal vi bare nyte lørdagen i hverandres selskap.. -Inne i varmen under tykke og gode hotelldyner og med Breaking Bad på tven.

Vår siste kveld i paradis får dere en liten smakebit på her! Har dere sett noe så nydelig? Jeg fikk en intens trang til å se solen gå ned for siste gang på stranden i går, så klokken fem om ettermiddagen hev vi på oss litt klær, kjøpte med oss noe godt å drikke på og satte oss på enden av stranda. Her ble vi sittende til den rosa himmelen var  farget mørk før så dro vi opp for middag og koffertpakking. En perfekt, rolig avslutning på ferien. <3


Ville bare gi en liten lyd ifra meg! Nå har jeg litt kommentarsvaring å ta igjen etter en natt med reising, og mens jeg får unnagjort litt hyggelig jobb løper Daniel og ordner oss en deilig lunch! Ah, dette blir en alle tiders lørdag!

Takk for nok en magisk ferie <3 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
For et sted, for noen opplevelser, og ikke minst.. For en reisepartner <3

14 kommentarer
    1. Wow, for en nydelig plass! Jeg og kjæresten er sugen på en liten tur asap, vi søkte opp hotellet og vi fant liksom ikke noen brukbare priser for oss vanlige studenter.. Er det lov å spørre om hva dere brukte på turen? Og hva du har å si om hotellet generelt? Vi ble bare bergtatt av bildene og er supergira på å ta turen ned selv!

    2. Jorunn: Ikke sant? Det var helt nydelig her <3 Vi betalte 8800kr per person om jeg husker riktig, og da var hotell, fly og transport til og fra flyplass inkludert. Jo og frokost på hotellet. Så jeg syntes ikke det var så galt! 🙂 Tror derimot det blir en hel del dyrere om dere tenker å reise i sommer. Det blir også opptil 55 grader i Dubai på sommerstid så jeg vil ikke anbefale å reise mellom juni og august <3 Hotellet var ellers helt upåklagelig. Super service og nydelig beliggenhe.-t. Det er like dyrt som i Norge med mat og drikke, men det har nok litt med kursen å gjøre og 🙂

    3. Ser ut som dere virkelig har kost dere. Kunne du lagd en liten oversikt over hvor de forskjellige bikiniene dine er fra? Syns alle sammen er superfine!

    4. ÅÅh, jeg er så misunnelig på dere og den fantastiske ferien dere ser ut til å ha hatt! Si meg, hva kosetet det ca.? Jeg kunne gjerne tenke meg å dra en tur til Dubai selv!
      Klem <3

    5. Så herlige bilder 😀 Ønsker meg selv skikkelig til et varmere sted for en liten stund. Vi skulle jo egentlig til syden, men kjæresten fikk ikke fri fra jobb. Tar det igjen i sommer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg