Another day well spent

Det ble en liten endring i mandagsplanene våre da Apollo-transporten som skulle bringe oss til sand-dynene aldri dukket opp! Vi ble i stedet sittende og vente i resepsjonen i halvannen time før vi ringte dem og fikk greie på at de hadde glemt oss. Haha, hyggelig det! Heldigvis kunne de bare ta oss med på ørkensafari i morgen i stedet. En spennende dag klarte vi selvfølgelig å ordne oss uansett! Ettersom vi var påkledd, og jeg sminket for utflukt tok vi like godt turen inn til sentrum hvor vi trasket rundt som ekte turister og så på alt mellom himmel og jord. Et shoppingsenter fikk vi også besøkt, og gud hjelpe meg for en fruktavdeling vi fant oss på en av matbutikkene her. Vi snakker fruktPARADIS av tropiske varianter! Fire bæreposer stappfulle av minibananer, guava, stjernefrukt, dragefrukt, mango, og rambutan fikk bli med oss hjem, så nå bør vi ha fruktsalat til resten av uken!

Klokken er nå halv ni her hos oss, så så fort dere er oppdatert skal vi rigge oss til på hotellrommet med serietitting og vår nyinnkjøpte frukt. Ah, tror ikke jeg får det bedre jeg nå <3 Bildene over og under her knipset vi like før utflukten vi egentlig skulle dra på i formiddag. Bikinien er fra Nelly til dere som måtte lure på det. Håper dere har fått en knallstart på uken, til tross for sinnsykt med minusgrader. Jeg har fått sinte snaps fra både venner og lesere i hele dag og koser meg glugg når jeg åpner hver eneste en av dem <3 Hoho!

– Another day well spent –

55 kommentarer
    1. Du har jo bare verdens mest perfekte kropp, Marthe! Du stråler i den bikinien 🙂
      Så nå ble jeg hakket mer motivert til å trene enda mer mot sommeren (Y)
      Og hakket mer vemodig over å kikke ut vinduet på alt snøen, hehe.. 😛

    2. Først og fremst; Wooow for en kropp Marthe!
      Må si meg ganske sjalu når jeg sitter blek og kald og leser medikament…
      Kos deg kjempemasse!

    3. Hei Marthe! Ser ut som om dere koser dere masse i varmere strøk. Da jeg klikket meg inn på bloggen din i dag, kom jeg på en ting jeg har veldig lyst til å tipse deg om, i og med at du er så glad i mat. Det finnes mye god mat i Dubai, men det er et sted som bare MÅ oppleves! På hotellet Jumeirah Zabeel Saray kan man booke bord til brunch på fredager (og muligens lørdager) fra 13:00 til 16:00. Anbefales å gå for full pakke hvor sprudlende er inkludert. Det koster litt, men er så absolutt verdt det!! De har all mat og dessert man kan tenke seg, frukt og sjokoladafontene også! Link finner du her: https://www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/jumeirah-zabeel-saray/restaurants/imperium/
      Er flere jeg kjenner som sier at dette er 1. prioritet dersom de er i Dubai!!
      Klem

    4. For en flott kropp du har! <3 Hvordan holder du den så fin? Trener du masse? Eller har du et strengt kosthold?

    5. For en nydelig bikini! og så utrolig vakker du er i den ;o
      kjedelig med utflykten. Men godt dere får reist i morgen i stedet ^^
      kos dere med serie titting og masse deilig frukt <3

    6. Drar selv 2 uker til Thailand, Hua Hin med orkideekspressen på torsdag. Skal bli så deilig. Men du: Hvilken serie er det du ser? Har du sett the fosters? Anbefales virkelig. Akkurat nå er det sons of anarchy det går i her.

    7. Wow!! Smashing! Du stråler virkelig både med vintertøy og bikini hehe! Bikinien var rålekker! Kanskje jeg kjøper meg en slik til Thailandturen som venter meg 🙂 kos dere videre! Elsker disse reiseinnleggene!! Flinke bloggern <3

    8. Gosj så deilig det så ut å kunne nyte livet i bikini!
      Elsker vinteren med masse snø og leken det fører med seg så er ikke klar for sommeren helt enda, men guri så digg det er å kunne grille seg i sola og bade. Kos dere!

    9. Kathrine: Å himmel… Heldiggris! Ingenting som er bedre enn å rømme til varmere strøk nå som gradstokken er på sitt laveste 😀 Vi har akkurat begynt å se på Breaking Bad. Synes det er supermorsomt og spennende så langt! The Fosters har jeg ikke sett! Er det også en spenningsserie? Kanskje det blir neste prosjekt da 😀 Hihi!

    10. Anonym: Tusen takk for det! Jeg har nok den største de hadde. L eller LX, men den er for liten foran og for stor bak så jeg føler meg ikke så veldig komfortabel i den. Hehe 🙂

    11. Anonym: Tusen takk <3 Nei, jeg har faktisk enda ikke fått trent i år, men når aktivitetsnivået er så lavt som nå, så passer jeg på å ikke trykke i meg en chipspose om dagen også. Hehe. Jeg spiser det jeg vil hele døgnet, og unner meg gjerne også en dessert etter middag, men 200grams sjokkisen prøver jeg å holde til helgen <3

    12. Du er nydelig, Marthe! Så sunn og fin kropp du har, virkelig et godt forbilde for alle er du 🙂 bikini-underdelen din var rålekker, har på følelsen av at jeg må en tur inn på Nelly og handle, selv om jeg har mer enn nok bikinier, haha. Hvilken størrelse har du kjøpt den i? Stor klem og kos deg masse videre <3

    13. Ikke ment for å skremme deg, men har du sjekket den føflekken du har øverst på magen? Den skiller seg ut fra de andre føflekkene du har, og ser ikke helt snill ut.

    14. Breaking Bad har jeg sett, men gikk litt lei etterhvert. Nei The Fosters er en familie, kjærlighetsserie. Syns så synd på henne. Det er ei jente med en trist barndom som kommer i fosterfamilie, forelsker seg i fosterbror og roter seg bort i diverse. Jeg hulket flere ganger under den serien. Den kommer på netflix 1 februar, men jeg har sett den på cokeandpopcorn siden.

    15. Herregud, den kroppen der assååå! At du ser sånn ut uten å ha trent i år er jo bare urettferdig, hehe 😀

    16. heihei! jeg lurer på hva hemmeligheten din er bak den perfekte bikinilinja, haha! vaxer du? føler jeg selv alltid sitter igjen med røde prikker og stubber..:/ kos deg masse videre!

    17. WOOW! Marthe du er smashing!! Heregud!! Er det noe i livet du ikke har på stell? Bloggen er perfekt, kroppen din er fantastisk, du virker utrolig grei, har god karrière, fin kjæreste og omringet av gode venner og familie.. Nei, altså.. er det loov? Unner deg alt godt <3 :)!! Igjen; Wow, den kroppen..... Har du gått ned i vekt forresten?

    18. Fine jenta:) og den bikinien var veldig fin 🙂
      Strammer du inn magen ? Ser litt sånn ut? Jeg får aldri så flat mage i sittende stilling:(

    19. Thea B: Tusen takk Thea <3 Du er så god! Jeg kjøpte trusa i XS, men den er liitt stram og har ikke så mye stretch så en S hadde nok ikke vært dum den heller 🙂

    20. Anonym: Ja, jeg har sjekket den 🙂 Den er heldigvis ikke farlig, men noe ubehagelig da alt bher henger seg opp i den, så mulig jeg fjerner den uansett <3

    21. Kathrine: Åå, det hørtes ut som en serie for meg! Jeg lurer meg på om ikke jeg skal sjekke den ut når den kommer på Netflix 1 februar. Det er jo ikke så lenge til! 😀

    22. Anonym: Herlighet, tusen takk! Nei, jeg har ingen vekt, men jeg har vel sett noenlunde slik ut i alle år <3 Jeg pleier ikke å gå så mye opp og ned i vekt med mindre jeg trener og bygger muskler. Da går jeg selvsagt opp noen kilo:-)

    23. Kine: Tusen takk <3 Mja, jeg trykker ihvertfall ikke magen utover. Haha! 😀 Jeg kan fint få bulker på magen i sittende stilling jeg også, men på bloggbildene foretrekker jeg å sitte hakket mer oppreist 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg