Uken som gikk…

Ukens cravings… Fruktsalat. Halvparten av all matinntak denne uken har bestått av fruktsalat med vaniljesaus. Jeg har fremdeles ikke fått nok, så om 10 minutt håper jeg på å gå rett på tidenes fruktbuffé av en hotellfrokost. 

Ukens nedtur… Skal vi begynne med tirsdag? Det var da jeg presterte å kjøre bakdelen av den splitter nye bilen til Daniel rett i en murvegg.. Jeg burde jo ha skjønt at standarden for uken var satt allerede her. Vips der forsvant verdigheten med to måneders sparepenger tenkte jeg mens jeg ynket meg bare av tanken på å ringe Daniel. Heldigvis gikk det greit. -Og hallo i luken, det kunne ha gått verre. Mye verre! Passhysteriet er jo også et kapittel for seg selv, men utrolig nok gikk det godt det også. Jeg har mistet ting utallige ganger før og alltid beholdt hvilepulsen da jeg bestandig sitter med en følelse av at det kommer til å ordne seg, men denne gangen… Altså det føltes som om jeg akkurat hadde svelget en murstein. Bestemor sier hun sender englevakten for å passe på meg under enhver utenlandsreise.. Lurer jammen meg på om den kom frem noen timer før tiden i går.

Ukens serie… Blacklist sesong 2 har kommet ut på Netflix! *HURRAROP-ut-av-en-annen-verden* Jeg har tipset dere om serien Blacklist før ikke sant? Hvis ikke så gjør jeg det ihvertfall nå. Dette er den eneste krim/action/drama-serien jeg noen sinne har sett en hel sesong av. Det er bare helt latterlig hvor spennende det er.



Ukens høydepunkt… Torsdagen i stallen var magisk! Det var virkelig bare en helt upåklagelig formiddag <3 Ellers vil jeg si at ukens absolutte høydepunkt er akkurat nå. Etter så mye uflaks på en og samme uke turte ingen av oss å senke skuldrene før vi ankom hotellet.. ENDELIG er vi her, og endelig er ferien i gang! Å våkne opp i Ras Al Khaimah føltes helt fantastisk, og nå gleder vi oss som barn til å utforske dette nydelige hotellet!


Ukens sang… Dust av C.L.M.D Feat Astrid S. Jeg hopper seriøst av glede hver gang jeg hører en ny Astrid Smeplass sang på radioen! Alt hun kommer ut med glir rett til topps på favorittspillelisten min <3

Ukens gullkorn… Etter å ha gått på hysterisk passjakt hos Mekonomen, og brutt oss inn i vårt eget hjem, fikk vi omsider lagt oss under den varme dyna.. Stormen hadde stilnet og vi begynte endelig å bli venner igjen.. 

Meg: Do you still wanna marry me?
Daniel: Think we need to travel a couple more times to find out..
Meg: ……
Daniel: En dag kommer du seriøst til å ta livet av meg.



Jeg vet ikke hva jeg skal si… Annet enn stakkars mann <3
Ha en deilig søndag dere! Nå starter vi på eventyret vårt her.

23 kommentarer
    1. Liker The Blacklist! Syns Red spiller rollen sin så vanvittig bra! Men om du liker The Blacklist, kommer du til å ELSKE White Collar. Er litt lik, men White Collar er myyye bedre, og det skjer flere ting utenom det FBI-innlegget, slik at “historien” blir langt mer personlig! Det eer så bra!

    2. Hei! Kos deg veldig masse i UAE Marthe! Jeg vil bare anbefale to restauranter av topp kvalitet hvis dere vil unne dere en fantastisk matopplevelse i Dubai. Den ene restauranten heter Frioul og ligger i Madinat Jumeirah, anbefaler alt med trøffel. Spesielt white truffle pizza. De har også de beste dessertene! En annen restaurant jeg anbefaler er Origami Dubai. En asiatisk perle med de aller beste rettene. Google gjerne begge steder og finn ut for dere selv. Kos dere masse og ser frem til deres eventyr! Stooor klem Hodan!

    3. Digger disse innleggene og ser ut som du har hatt en flott uke 🙂 men omg!! Bildene du la ut på Snapchat nå! Såå sykt fint!!! Heldiggriser! Gleder meg til reiseinnlegg jeg nå, kjenner jeg 🙂 må bare si det igjen: kos dere masse,masse på tur <3

    4. Sitter faktisk å ser på The Blacklist akkurat nå, jeg er på sesong 3 (slapp av, jeg skal ikke spoile noe). Jeg kan love deg at serien bare blir mer og mer spennede!
      Kos dere på ferie! <3

    5. Hvor hører du Dust-CLMD feat Astrid S? Den er verken på youtube eller spotify, og står at den slippes 22. januar.. vil høre

    6. Hodan: Hei! Åh, så herlig med restaurant-tips! Tusen hjertelig 😀 Vi drar forhåpentligvis inn til Dubai til onsdag <3 I morgen er det først litt ørkensafari som står for tur 😀

    7. cuskima: Å <3 Takk Lin! Vi har hatt en heelt fantastisk første-dag, så nå tror jeg lykken endelig har snudd 😀 Heh! Håper det står bra til med deg og hjemme i Bergen :')

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg