It doesn’t get any better…

Å du deilige torsdag! Jeg var så lykkelig da alarmen ringte klokken 08.00 i dag og jeg visste jeg hadde en stalldag i vente. Klokken 09.30 møtte jeg bestis, og i stallen ble vi helt til klokken 14.00 <3 Jeg tror ikke jeg blir stort lykkeligere enn når jeg sitter på den hesteryggen. Geijza var som vanlig en drøm på tur, og denne gang tillot til og med været meg å dokumentere dagen! Hurra for det. Nå begynte det å jo å bli en liten stund siden sist!


Er det ikke hyggelig med litt stemningsbilder ute i snøen da? Du som var så lei av alle “liste – Marthe tipser – Oppskrift” innleggene mine må da i det minste like disse bloggpostene. Hehe, til tross for seks ufyselige minusgrader koste Kristine og jeg oss glugg, og det er jeg stygt redd for at hestene gjorde og. Jeg tømte nemlig fruktavdelingen på Ica for epler før jeg ankom!

– Alle skal få!

Ville bare fortelle at jeg har hatt en helt fantastisk formiddag, og dele et aldri så lite bildedryss med dere før middagen skal inntas. I dag er det Daniel som kokkelerer mens jeg sitter og oppdaterer dere! Hehe, jeg var så lei av å lage mat etter å ha tilbrakt mer eller mindre hele dagen på kjøkkenet i går at jeg satte foten ned og ba mannfolket servere meg noe godt denne torsdagen. Utfordringen tok han på strak arm, og nå står verdens møreste kylling på bordet <3 For et mann! Jeg har enda litt å ordne til lørdag, så resten av kvelden har jeg satt av til å fikse siste rest, vaske klær og starte på prosjekt pakking av koffert. Only two more days left!


Ønsker dere alle en super torsdag! <3 

16 kommentarer
    1. Ingen ting er som en dag i stallen, også så masse fine bilder! Nå gleder jeg meg til å få tilbake hesten min fra helfor så jeg kan få tilbake slike dager, hehe 🙂

    2. Dette så skikkelig koselig ut! 🙂 Jeg husker at å ri var noe av det morsomte jeg visste når jeg var yngre, men jeg har dessverre glemt denne hobbyen helt av. Mon tro om jeg må komme meg på en hesterygg igjen en gang i fremtiden. Håper du får en fin kveld videre<3

    3. Ville bare si at jeg ELSKER marthe-tipser innleggene!
      Jeg legger alt for sjelden igjen en kommentar, men kanskje jeg skal bli flinkere bare for å få fortalt hvor høyt jeg elsker disse innleggene, Hehe! Hadde det vært opp til meg kunne du hatt bare tipser innlegg, en av hovedgrunnene til at jeg liker bloggen din så godt! Enten det er hvordan få en bedre hverdag, takke hverdagsstress, tips om hva man kan gjøre i helgene, hvordan få tid til venner i en stressende hverdag eller hvorfor elske snø..! Jeg håper på mange flere slike innlegg fremover, smoothie-oppskrift hadde jeg heller ikke hatt noe i mot:)
      Keep up the good work, du er min favorittbloggee uten tvil!
      Klem tuva

    4. Ååh så herlige bilder av fine hestuser <3 de er jo så søte og innpakket, haha! Synes fine dekken er såå koselig! Har jo selv hester, men de er islendinger og får beholde pelsen sin og gå uten dekken selv i denne kulda. De blir jo noen søte teddybjørner nå på vinterstid, haha 🙂 Jeg synes ikke du skal bry deg for mye om kommentaren fra den som ønsket færre lister forresten. Jeg synes bloggen din har en herlig blanding av alt! Det blir jo minst like dumt å blogge om hva man har gjort i løpet av dagen om man ikke har gjort noe interessant, liksom. Ønsker seg en fin kveld videre <3

    5. Ååh, for noen nydelige hester! Fikk endelig ridd selv i dag, etter et par dager med omgangssyken. Det var helt fantastisk! Pelstroll gjør noe med en 🙂 Takk for skjønne bilder og et veldig fint innlegg!

    6. Tuva: Å <3 Det er godt å høre 🙂 Jeg vet at det er veldig mange som setter pris på disse innleggene også altså. Vil jo gjerne tilfredstille alle og enhver, men det er ikke alltid like enkelt <3 Mer både lister, tips og oppskrifter blir det masse mer av uansett. Jeg elsker både å skrive og lese slike innlegg selv 🙂 Klem

    7. Thea B: Enig! Heldig du er som har dine egne islendinger. Red masse på denne rasen selv da jeg gikk på ungdomsskolen. <3 De er herlige! Tusen takk. Jeg skal fortsette med både tips og hverdagsinnlegg jeg 🙂 Ha en super kveld du også Thea!

    8. Solveig Krag Søyland: Nei huff, omgangssyken er virkelig det verste. Håper pelstrollene gjorde susen på formen i dag <3 Tusen takk selv, for en fin tilbakemelding 🙂

    9. Så kjekt! Åå, elsker hester. Disse var kjempefine 😀 jeg syntes det er så gøy med hest. Til og med det å møkke er koselig i mine øyne x) så bra at du har hatt en så bra dag 😀 ønsker deg en fin kveld videre <3

    10. For en nydelig dag det ser ut som du har hatt 😀 Har ikke noe forhold til hest selv, men de er så utrolig vakre og virker som helt fantastiske dyr. Skulle ønske jeg var mer vant til dem eller kjente noen som hadde hest. Er uansett veldig hyggelig å få et innblikk gjennom deg 🙂 Må bare slenge meg på Tuva og Thea B over; innleggene hvor du tipser eller kommer med lister og oppskrifter er superinspirerende!! En av tingene jeg liker godt med deg og bloggen din er variasjonen din i innlegg. Du favner så bredt med det du skriver om, og det er garantert tusen ganger flere positive lesere der ute enn den ene negative 🙂 Ha en fin kveld videre og god reise når den tid kommer ♡

    11. Du har ting på bloggen du selv er opptatt av -sier seg selv at de som klager på innlegg ikkje kan like *alt*
      du skriver jo om alt mulig….eg ser ikkje noe problem i at du har noe for en hver smak-du er vel en av dem med mest bredde av de fleste bloggere…noen er bare sunn mat og trening, noen er bare outfits, noen bare ditt og bare datt..du favner alle likssom…..liker ikkje folk det så må de lese andre blogger da vel…
      flotte bilder av dere og de firbente vakringene ha en super kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg