Mine 10 hverdagsmål: Januar

♥ Reise til Ras Al Khaimah og kose meg GLUGG på klisseferie. Jeg er fast bestemt på å nyte hvert minutt av hver eneste dag, for jeg aner ikke når vi får muligheten til å reise sammen igjen. Det blir vår tredje ferie sammen, og jeg gleder meg som en GAL til å skape nye minner og opplevelser i et land ingen av oss har besøkt før.

♥ Blogge som en helt! Jeg har nemlig som mål å ha minst 10 000 unike lesere hver eneste dag i januar måned. Så langt har jeg klart det, men på lørdag var det på håret med 10071 lesere. Hoho, statistikken kommer ikke gratis! Leserne må jobbes for, og det er jeg glad for. Det er det og de fine tilbakemeldingene som motiverer meg. 

♥ Kaste juletreet… Ja det står enda i stua, men blokkas tirsdagshenger kommer i morgen, så da får vi en ny mulighet til å slenge det på søpla.. Jeg skal ihvertfall klare å kvitte meg med det tidligere enn jeg gjorde i fjor. Da lå det utenfor leiligheten til nærmere mai måned. Kanskje ikke sånt vanlige folk sier høyt.

♥ Prøve ut minst to nye middagsretter hver eneste uke. Jeg har så mange deilige kokebøker som jeg enda ikke har fått testet oppskrifter i! Januar er definitivt måneden for ny eksperimentering på kjøkkenet.

♥ Være snill og god mot min kjære samboer. Her i hus kan vi virkelig ikke få minnet hverandre nok på å være snille med hverandre. Det er så viktig for å klare og opprettholde det gode humøret i hverdagen. Litt usyldig erting er selvsagt bare moro, men vi rakker aldri ned på hverandre. Har den ene en dårlig dag så tar den andre på seg oppgaven som oppmuntrer <3 Det elsker jeg, og derfor vil jeg gjøre alt jeg kan for å opprettholde det slik.

♥ Spare 10 000 kroner. Skal jeg spare dette som står notert ned i nyttårsforsettet mitt, må jeg sette av rett over 8000 kr i måneden. Målet er vel egentlig å spare enda litt mer, så i januar har jeg lyst til å kjøre på med litt ekstra.

♥ Ta åtrets første treningsøkt. Heh! Det er 11 januar og jeg har enda ikke fått tatt en eneste svetteøkt. Jeg kan ikke huske sist jeg tok en heller. Vanligvis er jeg aldri så motivert som når jeg vet jeg har en ferie rundt hjørnet. Tanken på at jeg skal vise meg i bikini for 10 000 mennesker får som regel rumpen i gir.. Bare ikke denne gang.

♥ Stå opp før 08.00 hver ukedag, og jobbe supereffektivt mellom 08.00 og 18.00. Jeg vil heller jobbe ekstra i ukedagene og late som jeg har en normal jobb når helgen kommer. Unne meg litt fritid, og slutte å tenke blogg under alle omstendigheter. Om jeg ikke får levert mer enn ett blogginnlegg om lørdagen så er det helt greit.

♥ Holde meg unna chips og sjokolade, og heller lage meg fruktsalat hver eneste kveld.

♥ Gå så lite som overhode mulig på byen og heller tilbringe lørdagskveldene hjemme eller i godt selskap andre steder. Jeg kjenner jeg er dritlei av både vin og dansegulv etter romjul og nyttårsfesting.



Nå vil jeg bare ha noen alkoholfrie januar-helger.
Det var min bucket list! Hvordan ser din ut? <3

26 kommentarer
    1. I år har jeg ikke noe konkret bucket list, utenom at jeg skal ha det gøy! Jeg vil lage minner som varer! Jeg skal også ta meg litt mer tid til å verdsette bloggen din, og prøve å kommentere på innleggene dine! 😀 Etter mine 4(?) år som trofast leser, synes jeg at jeg skal ta meg sammen og gi deg den oppmerksomheten du fortjener, godeste deg! 🙂

    2. Wow, 10 000 lesere er en del! Var veldig fornøyd med de 98 jeg hadde i går, hahah. Ligger an med 63 foreløpig i dag da. Bare å jobbe på! Hehe 🙂
      Håper du får en fin kveld videre ♥

    3. Hei Marthe<3 Bloggingen din har vært så bra i det siste<3 Alltid noe nytt spennende å lese! Gleder meg til det blir litt ferieblogging igjen, selv om jeg også ønsker at du skal få slappet av på ferie. Du er så flink til å oppdatere oss hele tiden, at nå unner jeg deg en skikkelig avslappende ferie<3

    4. Fine mål du har! er ganske enig i det med festing. Er lei. Selv om jeg var på en aldri så liten fest i helgen. Det var i grunn kjekt fordi vi var så få, og det var gode venner som var samlet og ikke en haug ukjente (:
      Ellers skal jeg og spare penger denne måneden. Og foreløpig har det gått ganske fint^^

    5. Tiril: Hei Tiril! Å så herlig å høre at du liker innleggene om dagen 🙂 Jeg gleder meg også til å dele lyse, fargerike bilder fra varmere strøk igjen. Jeg elsker å blogge på ferie, så det blir ingen problem 🙂

    6. Simona Lovise: Hihi, ja det er bare å stå på Simona <3 Hent inspirasjon i andre store og små blogger, kommenter i vei og vær positiv <3 Så er jeg sikker på at 2016 tar deg til et nytt nivå 🙂

    7. Angelica: Herlighet så hyggelig! Beste bucket listen jeg har hørt! Hehehe 😀 Blir så glad for disse små, oppmuntrende tilbakemeldingene. <3 Hyggelig å høre at du har fulgt meg i hele fire år nå. Måtte det bli minst fire år til 😀

    8. Stusset litt på sparinge din, jeg også. Tok litt tid før jeg skjønte at du har som mål å spare ca 8000 til vanlig, men 10 000 nå i januar. Stod kanskje på en litt tungvinn måte? Er forresten en par skriveleifer du burde ordne opp i 🙂

    9. Hei!
      Jeg har vært fast leser i noen år, men jeg merker at bloggen din kjeder meg mer og mer når jeg er inne. Jeg syns at bloggen din bærer alt for mye preg av lister og oppramsinger, og ikke så mye hverdagslige innlegg. Det er f.eks. veldig mye “tips til middag”, “forsett for januar”, “uken som gikk”, “diy” osv. Jeg sier ikke at bloggen skal være fri for slike innlegg, men personlig foretrekker jeg er klart flertall av hverdagslige innlegg med innblikk fra dagen din 🙂

    10. Gleder meg til å følge deg på ferietur 🙂 godt å drømme seg bort litt på bloggen din i travle studietider. Ønsker deg og Daniel en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg