Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Jeg føler jeg har levert mange fine, varierte innlegg med både tips og oppskrifter hele uken, og det har gitt så glade og motiverende kommentarfelt! Ellers må jeg trekke frem gårsdagen som ukens absolutte høydepunkt. Aldri hatt en så fin dag i skogen jeg. Nå skal det sies at jeg ikke har vært så jækla mye i skogen heller, men herregud for en bra dag. Denne helgen skal jeg leve på helt til neste <3 Hehe!

                           Puddersnø, skog, bål, og favorittmannen <3 Blir ikke stort bedre enn det!

Ukens nedtur… Det har vært litt sykdomstrøbbel i familien den siste tiden, og det er aldri moro! Spesielt ikke når jeg bor så forbaska langt unna. Pappa har vært inn og ut fra sykehusene i Thailand med sterke magesmerter, og endte til slutt opp med å operere ut blindtarmen, mens bestemor denne torsdagen måtte legges inn på sykehus for en hel hau av blodprøver og tester for hjerterytmen. Det gjør selvfølgelig like vondt i magen hver gang det skjer disse menneskene noe, men heldigvis viste det seg at alt var helbredelig <3 Ingen lettelse er større.

Ukens sang… Earned it (acoustic cover) er favorittsangen nummer. 1 om dagen! Ellers digger jeg også Faded av Alan Walker og sangen som jeg har tipset dere om før “I know what you did last summer” av Camila Cabello og Shawn Mendes. Det er de tre sangene som går på repeat om og om igjen her for tiden.

Ukens innkjøp… Det må vel bli denne jakken i blå da! Lys blå eller grå. Kjøpte den på Bikbok for 499kr og gleder meg som et barn til å bo i den til våren. Den hvite overdelen jeg hadde på meg i forrige innlegg er også et Bikbok-kjøp jeg gjorde denne uken. Klarer ikke å gå forbi alle salgstativene da vet dere…

Ukens cravings… Toblerone. Fader så god den gull-tobleronen er! Jeg har hatt en pose liggende i godteskuffen siden jul og har smugspist fra den hele uken. Nam! Ellers må jeg si disse sjokoladepinnene som jeg lagde på tirsdag. Jeg tror jeg har slått alle mine tidligere rekorder når det kommer til kakaodrikking denne uken.

Ukens serietips… Altså det siste døgnet har Daniel og jeg klart å se hele åtte episoder av Netflix-serien “Making a Murderer”. En episode varer i 60 minutt, så det vil si at vi bare siden i går kveld har sittet åtte timer foran tven! Jeg kan ikke huske sist vi var så oppslukt i et tvprogram, men dette er noe av det beste og mest provoserende jeg har sett. At dette er en sann historie er bare helt uvirkelig. Dere blir nødt til å se det selv. Vi har bare to episoder igjen og skal snurre dem så fort vi har fått gjort alt som står på søndagens “to do-liste”.

Ukens behind the scenes… Kom torsdag da jeg gjorde et forsøk på å ta antrekksbilder i kjole.. Luften var så fuktig at det kjentes som 30 minus da vinden traff lårene mine, og jeg måtte beherske meg for å ikke begynne og gråte under halve seansen.. Det er bare et under at det ble noen brukbare bilder blant grimasene.. 

Det var min uke, superkort oppsummert! Hvordan har deres vært? <3

20 kommentarer
    1. Det var trist å høre at det har vært sykdomstrøbbel i familien din, det er ikke noe gøy. Men det var godt å høre at uken din har vært bra ellers, for jeg unner deg virkelig alt godt:) det finnes ikke noe vondt i deg, og du er en helt fantastisk person så alt ordner seg nok til slutt:) Ha en fin kveld videre, skjønne deg:)

    2. Hedda Kalfoss: Tusen takk for gode ord Hedda <3 Blir alltid så glad for å se navnet ditt i kommentarfeltene :') Ha en nydelig søndagskveld du også! Stor klem

    3. så koselig med bål da!! … det var absolutt ikke min ike dette her heller… så vi får heller krysse fingrene på at neste uke blir mye bedre 😀

    4. Elsker disse innleggene! Prøvde på samme på bloggen min, selv om jeg innser at uken din er mer innholdsrik 😛 haha
      Ha en kjempefin kveld videre 🙂

    5. Så glad for at serien falt i god jord hos deg og Daniel 😀 Det er alltid så hyggelig å se at du tar deg tid til å lese tips og kommentarer fra leserne dine <3

    6. Hahaha det siste bilde! Elsker disse innleggene 🙂 Godt og høre at sykehusproblemene ikke ble så alvorlig :))

    7. Så bra at alt gikk fint med både bestemoren og faren din, aldri noe som er verre enn når det skjer noe med de du er mest glad i… Også måtte jeg le litt av det siste bildet da 😀

    8. Haha, på grimase-bildet lignet du sykt på Robyn fra En mann, fire koner eller Sister Wives som det egentlig heter. Hun er så emosjonell og griner hele tiden og likheten bare slo meg med en gang. Haha. Men hun er veldig søt da 🙂

    9. Disse innleggene er altså så fine! Liker dem ordentlig godt 🙂 Spesielt anbefalingene, må virkelig få sett den serien! Sender masse varme tanker til familiemedlemene dine forresten. Aldri gøy med sykdom av slik type. Får håpe uken som kommer bare har oppturer <3

    10. Hvilken akustisk versjon av earned it hører du? Synes jeg hørte den på en snapchat hos deg tidligere..

    11. Pleier aldri kommentere en blogg, men må bare si at du virer helt fantastisk! Er så deilig med en blogg som man blir glad av å lese, og som ikke inneholder klaging og negativitet eller kroppspress. stå på! Glad det ordnet seg. Klem <3

    12. Kjempefint innlegg! Synd med pappaen og bestemoren din! Bra det går greit! Ha en fin mandag videre!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg