Comfy Home Office

Å du deilige søndag! I dag våknet jeg opp med en trang til å tipse dere om et produkt jeg siden romjulen har vært fullstendig oppslukt av. Nemlig denne lille “Me Time” massasjesaken! Det var vel egentlig Daniel som fikk den av broren sin til jul, men jeg har så og si overtatt den på dagtid når mannen er på jobb og jeg har hjemmekontor. Det er bare helt latterlig digg å legge den i bunnen av ryggen på kontorstolen og sitte der i mangfoldige timer. Hihi, plutselig har den kjedelige mailsvaringen blitt til spatimen aka dagens høydepunkt! <3

Man må bare passe på at det ikke går for langt! Det er bare et par dager siden ble sittende så mange timer i kontorstolen at jeg da kvelden kom sto med to gigantiske blåmerker på ryggen. Haha! Det skader ikke å flytte litt rundt på den. Apparatet kan jo brukes mer eller mindre over alt! Sitter jeg i sofaen så gnurer jeg leggene mine inn i den, og blir jeg stiv i skuldre og nakke så trykker jeg også disse kroppsdelene mot kulene som roterer.


Superdigg, og helt genialt! Dere kan lese mer om den HER om dere vil. Den fås kjøpt på Enklere Liv og prisen den ligger på er 599kr. Bare et lite søndagstips fra meg til deg. Tenkte jeg skulle bli litt flinkere til å komme med små produkt-anbefalinger og tips som ikke går under “annonse-kategorien” også i tiden fremover!

Ellers går det i den store finalebakken i Tour De Ski her i dag! Vi har akkurat sett de råe jentene nå toppen, og skal straks rigge oss for guttas løp som kanskje ikke blir fullt så spennende, men fremdeles bra. Heia Norge! <3

Kan dere ha en deilig søndag inntil videre? Vi sees igjen litt senere i dag!

16 kommentarer

Siste innlegg