A Snowy Day in the Woods

– Min lørdag i et bildedryss –

Fy søren for en lørdag! Ingen tvil om at dette så langt har vært årets beste dag. Alarmen sto på klokken 09.00 i dag tidlig, og en liten time senere var vi på vei ut døren med en gigantisk sekk full av kakao, bacon, brødskiver, klementiner, og deig til Marthes pinnebrød. Vi gikk bare en halvtime inn i den dype snøbelagte skogen, og her fant vi oss et lunt sted hvor vi ble sittende og kose oss hele formiddagen. Vi snakker bål, grilling av både pinnebrød og marshmallows, bacon på bålpanne og ren Marthe og Daniel hygge <3

Jeg har ikke tellingen på hvor mange latterkramper som har kommet ut av denne skogen i dag. Vi har skravlet og ledd oss gule og blå, lekt i snøen og tygget på istapper. Måtte 2016 by på mange flere slike fantastiske dager <3


Tour De ski fikk vi jammen også med oss! Akkurat i det vi satt oss ned ved bålet kjørte vi Nrk live stream og fikk med oss siste runde av jentenes løp. Følte meg som verdens lykkeligste der jeg satt med Tour De ski i Daniels venstrehånd og grillet pinnebrød i min høyre. Det har rett og slett vært en upåklagelig lørdag tilbrakt i selskapet til en upåklagelig mann <3 Først klokken 15.30, begynte vi å tenke på å vende nesene hjemover og nå sitter vi gode og varme i sofaen igjen, klare for en rolig lørdagkveld med wok til middag og fruktsalat til dessert <3  

Håper deres lørdag har vært like fin <3

19 kommentarer

Siste innlegg