Antrekk – 080116


– Støvletter fra Nelly, Jakke og genser fra Bikbok, Belte fra Gina Tricot –

Neida, jeg skulle ikke ta i bruk vårjakken før.. til våren. -Men så kom middagsinvitasjonen til svigers og vips der fant jeg en gyllen mulighet til å kle meg opp i knehøye støvletter, og knipse bilder av min nye vårkåpe på. Hehe, dere kan altså ta det helt med ro. Jeg legger ikke ut på tur i denne habitten. Jeg er sikker på at jeg holder pusten på halvparten av bildene, og etter en 5 minutters shoot hadde jeg mest lyst til å legge meg ned og begynne å gråte. Haha, det ER så kaldt her nå! Fyfader, så godt det skal smake med 23 varmegrader neste helg.


For ikke å snakke om sol på kroppen. Jeg føler meg som et levende lik, men sånn blir det når man ikke har hatt sol på huden på et halvt år. Noe brunfarge regner jeg ikke med å hente i morgen heller for da drar Daniel og jeg ut på tur i skogen, og etter i dag har jeg bestemt meg for å ta kulda på alvor. Jeg har sammen med tursekken allerede lagt frem en hau av ullplagg og gleder meg faktisk til å pakke meg inn, gå tur i snøværet og grille marshmallows på Daniel sitt bål. Dette blir en fin helg! Det håper jeg den blir for dere også <3

37 kommentarer

Siste innlegg