Do it yourself – Serviettringer

Da jeg delte nyttårsbordet mitt med dere lesere på bloggen, var det ei som la igjen en kommentar om at hun savnet servietter i noen pene serviettringer på bordet! Dette kunne jeg ikke sagt meg mer enig i, men ettersom jeg allerede hadde litt for mye å ordne denne kvelden, bestemte jeg meg for å la tallerknene stå uten, og heller sette av en dag til å lage mine egne serviettringer ved en senere anledning. I dag har jeg gjort det, og under ser dere resultatet! Ble de ikke søte? Jeg kjøpte med hjem noen pene bånd fra Panduro etter møtet med Geir, og dro frem limpistolen nærmest med en gang jeg kom inn døra. For et hyggelig lite prosjekt å sitte og dulle med.


15 minutt skulle det visst ta meg å lage 16 lekre serviettringer <3 Enklere blir det ikke.

Slik gjør du: Rull en serviett sammen for å se hvor tykk ringen sånn ca bør være. Klipp så opp en passelig båndlengde til hver ring (jeg lagde 8 av hvert bånd). Krøll de små båndlengdene du nå sitter igjen med sammen, og lim dem som små serviettringer med limpistol. De tørker etter fem minutt, og kan tas i bruk allerede da.

Genialt, ikke sant? Ringene i sølv skal jeg definitivt ta i bruk neste gang jeg inviterer på middag <3

 Ønsker dere en fin mandagskveld. Nå skal jeg servere mannen litt kyllingwok!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg