Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Nyttårsaften var selvfølgelig utrolig hyggelig! Stas å få storfint jentebesøk på årets siste dag! Kalkunen smakte (takket være litt hjelp fra mannen) helt nydelig, og stemningen var super fra start til slutt. Siri hadde med seg stjerneskudd til alle sammen, og vi fire som ikke dro til byen klokken tolv nøt rakettutsikten fra verandaen vår mens vi jublet i eksase over det kommende året. 2016 blir mitt år. Jeg har det på følelsen.

Ukens nedtur… Det må jo være sykdommen som inntraff natt til 1 januar, men himmel og hav jeg kan fader ikke klage på litt influensa heller. Jeg kunne hatt verre ting, og føler meg allerede bedre. En annen nedtur jeg vil nevne er at juletreet snart må ned nå som vi er kommet til januar! Dette har jeg gått og tenkt på hver gang jeg har beundret det fine treet vårt hele uken, og ja jeg blir trist! Det kommer til å bli så tomt uten den grønne busken!



Ukens film…
Jeg har sett så mye film denne uken! Kveld etter kveld har min kjære og jeg krøllet oss under dynene i sofaen, knasket på fruktsalat og sett film etter film. Jeg har riktig nok ikke klart å holde meg våken under mer enn én hel film, men den var vanvittig bra også! “The Judge” het filmen vi så i går kveld, og den var både morsom, god, og trist på en gang. Tårene rant sånn på slutten at øynene mine fremdeles var hovne da jeg våknet i dag. Må sees! Dere finner den på Netflix.

Ukens overraskelse… Cathrine, min bestis har forlovet seg!! Klokken 00.00 på selveste nyttårsaften gikk hennes kjære ned på kne foran alle de feiret med og spurte om hun ville ta hans hånd. Jeg hadde vel strigrått om jeg var tilstedet, men gleder meg til å se videoen av det hele. Gratulerer så mye til begge to! Kjærleiken altså <3

Ukens sang… Hostage – Danrell x Småland. En bedagelig og fin sang jeg hørte for første gang i går.

Ukens innkjøp… Det får vel bli sengegavl, ny sjenk, og litt interiør-dilldall til stuen. Ettersom Daniel har hatt ferie de siste to ukene har jeg for en gangs skyld fått dratt han med meg på noen runder interiørshopping. Det er ingen hverdagsluksus, så dette skal jeg leve lenge på <3 Hyggeligste jeg vet om det. Å sammen handle til hjemmet vårt <3

Ukens cravings… Ristet brød med ost og avokado. Mmmm! Spiser dette til alle døgnets tider.

Ukens utfordring… Åh, både denne og den kommende ukens største utfordring blir å få gjort noe som helst effektivt mens Tour De Ski går på tven! De forbaska skirennene er så spennende at jeg legger fra meg alt jeg har i hendene for å praktisere tvslaveri i stedet. En dag går kanskje greit, men denne galskapen varer jo i 10!

Nå skal jeg gi pcen til Daniel, så han kan få starte på neste bloggpost. Mihi, jeg gleder meg!

7 kommentarer
    1. du har nok følt deg elending,men influensa betyr sengeleie feber og smerter i hele kroppen -noen ganger er man syk i mange uker og raser ned i vekt -man kan dø av influensa,men man dør neppe av forkjølelse 🙂
      Gratulerer til bestis 😀 og gleder meg til innlegg fra mannen :D:D
      god bedring <3

    2. Aleksandra: Så hyggelig å høre. Tusen takk! Det er et sett fra Bikbok hvis det er det jeg gikk med i dag du tenker på? Ellers er den hvite genserkjolen fra antrekksbildene også fra bikbok 🙂

    3. Tenkte på den som var i innlegget over her, den stripete. Fant den på Bikbok nå og det klør i fingrene tror den skal klikkes hjem nå! Hehe! Er den normal på størrelsen? Tusen takk for et kjapt svar forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg