Marthe dekker nyttårsbordet

-This years new year’s eve table

Ser man det! Det begynner å ligne på noe her! Ah, endelig har jeg fått satt stumpen ned i sofaen med pcen på fanget igjen. Jeg har gledet meg til å vise dere nyttårsbordet i hele dag mens jeg har trasket rundt og knipset bilder av det fra alle verdens vinkler. Hihi. Jeg dro på Ikea og kjøpte siste rest like etter et frisørbesøk til morgenen i dag, så nå har jeg mer eller mindre absolutt alt på plass. Vel, bortsett fra maten da. Kalkunen kjøpte jeg klokken 08.00 i dag tidlig (livredd for at meny skulle gå tom en dag før nyttår), men tilbehør og dessert får jeg handle inn, og dulle med i kveld. Ah, som jeg koser meg når jeg får pynte og kokkelere for besøket mitt <3

Jeg synes det ble riktig så fint jeg! -Og enda hyggeligere blir det når stearinlysene blir tent, og glasstønna fylt med Marthes punsj. Den nye sjenken får dere også en smakebit på over her. Syntes den sto så i stil med både stuebord, tv, og sofabord! Alt av pynt (bortsett fra koppene) som står oppå den kjøpte jeg også med meg hjem fra Ikea i dag. Snakk om impulskjøp, men herlighet så bra det ble! Noen lykter og litt grønt gjør susen altså <3


Hva synes dere? Det er ikke så mye som skal til <3



En nydelig nyttårsfeiring må dere ha uansett i morgen <3

37 kommentarer

Siste innlegg