Preparing for Christmas…

Åå for en deilig følelse å våkne opp til lille julaften! Tenk, kun èn dag gjenstår nå! Om 24 små timer sitter jeg akkurat her i godsofaen, beglor en eller annen fin julefilm og kjenner magen rumle til duften av bestemors pinnekjøtt fra kjøkkenet. Dette er livet dere <3 Måtte julen vare evig i år. Sent i går kveld fant bestefar frem julecden sin og spilte den av på full guffe mens bestemor og jeg løp opp og ned rappene med gavene hun hadde gjemt i klesskapet de siste to månedene. Hihi, endelig er de fine innpakningene plassert perfekt under treet, og bare synet av dette gir meg julestemning til tusen. Nesten så jeg ikke har lyst til å pakke dem opp engang. 


Hva gjør dere i dag? Har dere noen tradisjoner som dere følger på lille julaften? Min plan var egentlig bare å gå sminkefri hele dagen, snurre film, spise julekaker og nyte meg i familiens selskap, men jeg mangler enda tre gaver, så nå drar jeg straks ut på shopping for en siste gang. Jeg vet akkurat hva jeg skal ha, så forhåpentligvis går det unna i en fei. Ville bare innom for å hilse på og dele litt stemning <3 

Wishing you a merry little christmas!

6 kommentarer
    1. Åå, du stråler!! Lykke til med de siste julegave innkjøpene <3 Hvis jeg kan stille et spm som muligens (?) er litt privat, begynte jeg å lure på om du feirer jul med moren din? Har lest bloggen i mange år, men aldri hørt du nevnt henne? God jul flotte deg!

    2. Du stråler av glede Marthe! Håper du fant akkurat det du trengte på minst mulig tid i dag ettersom Stavanger kan bli et lite mareritt i travle juletider haha…
      Jeg har ikke hatt julestemning i det hele tatt før jeg så dette innlegget! Bare all den positiviteten du sprer gjør meg så utrolig glad! Håper du får en fantastisk bra jul <3 Klem!

    3. Så fine bilder! Jeg pleier alltid å dra i bursdag til onkelen min, siden han har bursdag på lille julaften! Ha en super kveld!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg