Antrekk – 211215

Sponset klokke

Fy søren for en bra mandag! Iselin og jeg har kost oss glugg med gaveshopping i dag! Tre timer tuslet vi rundt og skravlet, handlet, spiste lunch og hygget oss i Stavangers julegater. Nå gjenstår bare en liten runde til, så er jeg forhåpentligvis i mål med alle gaver. Tenkte jeg skulle sette meg ned på saueskinnsteppet foran juletreet i kveld, og pakke inn dagens innkjøp. Hihi! En julefilm har jeg også satt meg som mål å titte på i løpet av kvelden.

Juleferien er i gang!! Ingen tvil om det <3 Litt nytt til meg selv har jeg også gått til innkjøp av i dag. -Blant annet disse hvite skoene her. Det var litt vrient lys under dagens lille shoot, så slangeskinnsmønsteret er litt vanskelig å se, men de er altså i “slangeskinn” og fås kjøpt på Din Sko for 349kr. Syntes de var så søte! Skjorten er fra Zara, skinnbuksen fra Bikbok, genseren fra Gina Tricot og klokken fra Daniel Wellington. Så vet dere det!

Vil også minne dere på at dere får 15% på hele sortimentet til Daniel Wellington ved å ta i bruk rabattkoden MartheDW HER. Kanskje ikke så dumt å vite? Jeg har ihvertfall en hel venninnegjeng som ønsker seg disse klokkene til jul <3 Selv har jeg bært Daniel Wellington – Classy Shefielld i dag.

Rabattkoden MartheDW gir altså 15% på alle klokker til både damer og herrer <3
Flere som skal kose seg med julefilm i kveld? Tror jammen jeg fyller kakaokoppen med det samme!

16 kommentarer
    1. Jeg brukte dette tilbudet om dw klokken fra en annen blogger her på blogg.no og fikk meg en kjip overraskelse da det koster 490 i toll for å få hentet ut disse klokkene på posten.. Det er litt dumt å reklamere for dette uten å i det minste informere leserne om det!
      Ellers ønsker jeg deg en riktig god jul!:)

    2. Kjøpte en klokken med rabatt en gang men fant ut at neste gang kjøper jeg den rett fra butikken da det kommer toll og moms tillegg. Burde kanskje opplyst om det også.

    3. WOW Marthe! Denne stilen kledde du kjempegodt! Så utrolig kult antrekk og skoene var bare helt supre! Takk for tips:* Kos deg masse i kveld<3

    4. Hei Marthe! Kunne du gitt meg linken til julekjeksene dine med sjokolade i som du bakte for ikke lenge siden? Skulle bakt de i morgen for de så veldig gode ut 😀

    5. For en fin klesstil du hadde på det bildet 🙌🏻 digger stilen din, godt du koser dæ:) du har så mange flotte jule-innlegg som æ
      Blir inspirert av 🙂 du e flinke 🙂 da ønsker æ dæ en kjempe fin jul og nyt hvert eneste sekund 🙂 hvem skal du feire jul med i år? Daniel eller ? 🙂 uansett dere må kose dere masse 😀 digger dæ :* Klem ^^

    6. Åse: Tusen takk Åse. God du er! 😀 Jeg feirer jul med familien hos bestemor og bestefar i Stavanger. Daniel feirer med sin familie i Kristiansand. Vi er ikke kommet så langt at vi feirer sammen enda 😀

      Good jul til deg også <3 Stor klem!

    7. Kathrine: Huffda, hvor mye betalte du i toll? Jeg har aldri fått noen tollregning på noen av mine klokker, men jeg har jo fått dem sponset, så da har nok DW betalt regningen på forhånd? Ikke vet jeg <3

    8. Kikket på kvitteringen nå og det står at klokken kostet 1349 norske kroner etter de 15%. Men det hadde vært billigere å kjøpe klokken i butikk i Norge for jeg måtte ut med 25% merverdiavgift. ( moms ) Så det ble 337 kr ekstra. I Norge kunne jeg fått klokken for 1549 nkr og nå kjøpte jeg klokken for 1686 MED 15 %.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg