18 kjappe – Q & A

Hva trenger du mest akkurat nå? Denne juleferien tilbrakt i rolige omstendigheter med verdens beste familie. 

Hva tror folk om deg? Dere som bare leser blogginnleggene mine tenker nok at jeg er over gjennomsnittlig ivrig, åpen, og utadvendt. Det er jeg også, bare ikke rundt mennesker jeg ikke vet hvem er. Venninnene mine ville ha beskrevet meg som alt annet enn sjenert, mens en fremmed vil tenke jeg er mye mer tilbakeholden. Sånn er det vel med mange? Synes det er helt greit jeg. Man behøver ikke å åpne seg for alt og alle <3

Snorker du? Nei, det har jeg heldigvis aldri gjort. Det virker så lite behagelig!

Er du en klemmer eller kysser? Kysser! Jeg klemmer nesten aldri. Det faller meg av en eller annen grunn bare sjeldent naturlig, men når jeg først klemmer så klemmer jeg! Hihi. Stort sett er det på familien eller venner etter at vi har vært mange uker fra hverandre. Da er det et must med både kyss, klapp og klem <3 

Hvordan svarer du på meldinger? Besvaring av meldinger er noe av det kjedeligste som finnes, så jeg er så kort som overhodet mulig, men kjører masse masse smileys. Vil nødig virke sint i min korte respons, så jeg overdriver heller litt. En melding fra meg ser stort sett slik ut: Ja 🙂 <3 🙂 <3 🙂 Eller Nei <3 🙂 <3 🙂 <3

Antall timer søvn i natt? 6 timer. Jeg la meg for første gang på lenge så sent som 01.00 i natt, og sto opp da alarmen ringte 07.00. Jeg ble så revet med da jeg skrev på denne spørrerunden. Synes det er hyggeligere å blogge på nattestid/tidlig på morgenkvisten i disse dager, så jeg får mer tid med familien resten av døgnet.

Hvilke yrker har du vært innom? Jeg har hatt sommerjobb som kokk tre år på rad, vært servitør på både cafè og hotellrestaurant, butikkmedarbeider på Vero Moda, ooog jo! Så jobbet jeg som ryddehjelp i en bar fra jeg var 16 til jeg ble 19. Husker jeg følte meg supercool der jeg gikk rundt i støvlettene mine, plukket ølglass og ble sjekket opp av både kvinner og menn. Haha, nå er jeg glad for å kunne kalle bloggen for min fulltidsjobb <3

Tror du på kjærlighet ved første blikk? Nei, det gjør jeg ikke. Kanskje litt trist, men nei det tror jeg ikke på. Jeg forelsker meg i personlighet, og første blikk sier meg sjeldent det jeg trenger å vite om den.

Hva hører du på akkurat nå? Ingen har stått opp enda, så lyden av fingrene mine hamre på tastaturet.

Når pleier du å legge deg om kveldene? Før 23.00! Jeg står som regel opp før 08.00 hver morgen både ukedag og helg og da er det deilig å legge seg tidlig. Jeg er stuptrøtt klokken elleve om kvelden likevel.

Favorittdrikke om morgenen? Sjokolademelk og juice. Elsker begge deler!

Hvilken film så du sist? Alene hjemme 1. Julestemning på høyt nivå <3

Nevn to ting vi kanskje ikke visste om deg? 1. Jeg har panikk for å være sulten. Med en gang jeg kjenner hint av sult, løper jeg inn på nærmeste kjappe og kjøper meg noe som kan opprettholde blodsukkeret. Jeg har alltid med minst to sandwicher i reisevesken, for mitt verste mareritt er å sitte sulten på en flyplass sent om kvelden når alt av matkjapper har stengt. 2. Jeg irriterer meg over bloggere som aldri blogger, men som likevel ligger på topplisten med 10 000 lesere+, men samtidig er jeg glad jeg ser mine lesertall falle med en gang jeg tar meg fri. På den måten blir jeg aldri “lat”. Jeg vet jeg må levere for å fortjene plassen min, og det motiverer meg.

Hvem er din aller beste venn? Jeg har fire bestevenner. Kristine, Annika, Cathrine og Andrea. Jeg har mange flere gode venner, men det er disse fire jeg føler står meg nærmest. Disse fire jentene vet alt om meg.

Hvem ringer du hver gang det er noe? Det kommer an på hva det gjelder. Trenger jeg stavekontroll-hjelp så ringer jeg Annika, og trenger jeg å få utløp for en eller annen frustrasjon så ringer jeg Kristinemor.

Nevn tre ting du vil gjøre i fremtiden? 1. Oppleve verden 2. Bli milliardær 3. Kjøpe drømmehuset

Hva sto det på din seneste sms? Sorry mange anrop, men du MÅ SVARE – Fra Andrea. Heh! Ikke så flink til å ta telefonen hun da. -Men nå skal det sies at bestis alltid ringer på nattestid. Lover å ringe opp i dag Andrea! <3

Hva skal du gjøre i dag? Jeg skal hoppe i pysjen og kosesokkene jeg fikk i adventsgave i går, spise en deilig frokost med bestemor og bestefar, og så dra avgårde for å treffe Iselin. Min fine fine barndomsvennninne her i Stavanger <3 Kanskje blir det en lunchdate, og kanskje blir det julegaveshopping. Time will show <3

Det var 18 kjappe på morgenkvisten! Håper dere alle har en fin dag i vente <3

18 kommentarer
    1. Like herlig og spurdlende blogg innlegg som vanlig! Digger bloggen din, så utrolig mye. Skulle ønske spørsmålene aldri tok slutt, er så morsomt måten du skriver på 🙂 Stå på, du er god<3
      Ha en fin dag videre 🙂

    2. Jeg synes det er bra at du ikke tar deg fri fra bloggen din så mye, så når du først gjør det så er det vel fortjent:) Det er irriterende å lese blogger som tar pauser på en uke, nesten hver måned. Ha en flott dag, og kos deg utrolig mye:)

    3. Hedda Kalfoss: Ja, det er det jeg også tenker. En dag en gang i blant er lov, men tre dager annen hver uke blir sjeldent godt tatt imot. Hehe! :’) Tusen takk Hedda. Ha en nydelig juleuke! <3

    4. Åå dette var et fantastisk gøy innlegg å lese! Kos deg masse og ha en fantastisk førjulstid!! <3 jeg lurer på en ting.. Jeg føler du er så flink til å nyte førjulstiden og utnytte den til det fulleste! Kunne du skrevet et innlegg nå før jul der du skriver ned noen tips om hvordan du utnytter den bra og kanskje et innlegg om hvordan du får julestemning? 😉

    5. Bloggen din er den første jeg sjekker hver dag. Den er alltid like sprudlende, glad og smilende😊 Det henger nok også litt sammen med at du oppdaterer så jevnlig😉 stå på videre, men fortsett med å unne deg noen fridager i ny og ne også, det er så viktig!
      Håper du får en fantastisk jul hjemme med familien og god mat og super stemning!😃❤️🎄

    6. ååh, du sprer så mye glede at jeg bobler over hver gang jeg klikker innom bloggen din! Skjønner veldig godt at du irriterer deg over bloggere som ikke fult fortjener å ligge så høyt på topplisten når du jobber så hardt som du gjør! Det vises veldig godt, og selv om det kan høres litt klisje ut, så setter jeg så utrolig stor pris på bloggen din. Det er så gjennomført at jeg lurer nesten litt på om det er menneskelig å klare å holde det slik hver dag i uken, haha. Jeg håper du får den aller beste julen, Marthe! Det fortjener du så veldig <3

    7. Du fortjener en førsteplass på topplisten på blogg.no! Irriterer med over bloggere som ikke blogger og forsatt er like høyt på topplista. Det burde ha litt å si hvor mye man også blogget, ikke bare på leserantall. Du hadde værtfall fått en førsteplass da!
      Leste akkurat at du blogger på heltid. Du ville ikke hatt en videoblogg av hvordan hele dagen din er da? fra du står opp til du legger deg? Syntes det er litt moro å se hvordan hverdagen til bloggere er, så hadde vært utrolig kult om du kunne gjort dette 🙂 Ellers må du bare stå på som du pleier, elsker bloggen din <3

    8. Inger: Så glad for å høre at du likte innlegget Inger :’) Jeg skal se hva jeg kan få til i løpet av de neste tre dagene 😀 Det hadde vært hyggelig å skrive et slikt innlegg <3

    9. Suzanne: Åå jeg blir altså så glad! 😀 Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding <3 Min juleferie har så langt vært helt fantastisk <3 Håper din juleuke blir like bra 🙂

    10. Eirin: Å så god du er. Tusen takk for en herlig liten oppmuntring på mandagskvelden <3 Setter så pris på tilbakemeldinger som denne. :') Tusen takk! Og god jul til deg Eirin! Stor klem

    11. Sandra: Tusen takk for det Sandra <3 Hyggelig å høre at du synes det 🙂 Jeg har akkurat fått meg videokamera, men jeg vet ikke helt hvordan jeg bruker redigeringsprogram til videoklipping, så der har jeg litt å sette meg inn i først. :') Men det ville vært moro å fått til noe slikt! <3

    12. aldri kommentert før, men må si at jeg liker bloggen din veldig godt:) man merker virkelig at du legger mye jobb ned i den:)
      God Jul!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg