Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Tirsdag og onsdag ble kanskje denne ukens to hyggeligste dager! Tirsdagen fordi jeg tilbrakte den med fine folk på shoot i Oslo, og onsdagen fordi jeg tok meg 100% bloggfri, besøkte svigers og koste meg glugg med kjøttdeigkverning, håndball og krabbemiddag. Ellers går vel også denne søndagsmorgenen under “ukens høydepunkt”. Fire dager igjen til jul, og jeg er straks på vei hjem!

Ukens nedtur… Eneste problemstilling jeg har hatt denne uken, er den jeg står ovenfor nå.. Jeg har gått på en julegaveshoppingsmell denne helgen, og står altså nå med en fullpakket koffert + to GIGANTISKE poser med gaver. Toget mitt går om fire timer og jeg aner ikke hvordan jeg skal 1. Få plass til noe klær overhodet 2. Få bært det med meg inn på toget. Med så mye bagasje burde jeg vel egentlig ha booket tre turer…



Ukens cravings…
Oh well… Lett! Pizzaen jeg lagde meg torsdag formiddag. -Biff, bacon, pommes frites, og bearnaise.. Det kan bare ikke slå feil! Ellers har sushi stått høyt på cravingslisten denne uken. Jeg har spist rå fisk til lunsj tre ganger de siste fem dagene. Mmm! Smaker like godt året rundt det..

Ukens latter… Torsdag hadde Daniel avslutningsfest med jobben hvor de kjørte konkurranser og alkohol fra morgen til kveld. Jeg satte hjemme da jeg skulle være sjåføren hans for kvelden, og i ni tiden tikket det inn en snap på mobilen min: Jeg har fått bloggpris! Hva i all verden? Åjoda, det viste seg at Daniel hadde blitt oppropt foran hele forsamlingen, tildelt en pris *rettelselse* straff for å ha skallet ned en medspiller på bedriftfotballen, og faket egen skade kun for å virke barsk for dama. Dere husker kanskje at han for en stund tilbake gikk rundt med strips og sting over øyet etter en fotballkamp hvor han løp rett i en medspiller? Vel, dette hadde jobben hans konkludert med var selvpåført for å hente inn klikktall på damas blogg. Ler meg ihjeel <3 Skulle gjort mye for å få være tilskuer da Daniel tok imot denne “boten” foran alle med bloggbildene på storskjerm.

Ukens sang… Chinook – Dancing in flames. Hadde helt glemt hvor flink den jenta er jeg! Elsker denne sangen.

Ukens tips… Fargelegging som hobby! Det er sjelterapi på høyt nivå det. Nå er fargeblokka med tusjer pakket med i vesken så togreisen forhåpentligvis skal gå litt raskere! Ikke glem å sette dette på ønskelisten i år jenter <3

Ukens film… Dreamworks Shrek-historier. Jeg så episode 1 av 4 “Shrek feirer jul” torsdag kveld, og lo meg skakk. Det går så lang tid mellom hver gang jeg ser disse tegnefilmene at jeg helt glemmer hvor bra de faktisk er.

Ukens innkjøp… Disse shot-glassene og “marmor” brettet fra Åhlens. Butikken skal legge ned på nyåret så i går var det 50% på alle varer på sørlandssenteret. Da kunne jeg ikke dy meg vet dere!

Det var min uke, kjappere oppsummert! Hvordan har deres vært? <3

7 kommentarer
    1. Jeg ser desperat etter en ny flytende foundation, hva har du å anbefale og hvorfor? Ønsker deg en fin jul :)))

    2. Ååh får håpe du fikk med deg all den bagasjen på toget hvis du har dratt enda heheh! Du får ha en god tur hjem <3

    3. Mæ bare si at karamell oppskriften din virkelig falt I smak! Hele familien likte den og det ser ut som jeg må lage mer 🙂

    4. Jeg digger disse innleggene dine 🙂
      Og de tegnebøkene er terapi for sjela. Lurte på hvor du har kjøpt de tusjene og om de går igjennom papiret?
      Ønsker deg en riktig god uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg