Tasty At-Home Flu Shots

– Yummy Yellow Vitamins –

Aller først: SÅ utrolig hyggelig at så mange har vist interesse som antrekksfotograf for det kommende året! Jeg blir så GLAD! Mailene tikket inn en etter en mens jeg fartet rundt på julegaveshopping i dag, og nå sitter jeg her og funderer på om ikke jeg bare skal ansette alle sammen. Neida, men alle virket så fine og flinke! Jeg får sette meg ned med mailene enda en gang etter middag i kveld, forhøre meg litt om når jentene er tilgjengelige, og så forhåpentligvis sitte igjen med en favoritt! Åh, så bra dette skal bli da! <3 Endelig blir det mer antrekk-inspo!


Ellers har vel bildene over allerede avslørt hva jeg vil dele med dere i kveld! Min andre oppskrift i kategorien “vitamin shots”. Hihi, digger dette konseptet med sunn og frisk hjemmepresset juice i små søte shotglass! Poenget med dette er å få i seg en ekstra liten dose vitaminer, og årsaken til at man inntar det som en shot, er vel egentlig at juicen skal være så sunn at den ikke engang smaker godt! -Men akkurat denne var så god på smak at jeg like godt kunne helt den over i det største glasset jeg eier. Nom nom nooom!

Mos alt i en juicemaskin og nyt med det samme! Oppskriften gir hele seks shot-porsjoner, så her har du vitaminer til hele familien. Håper de faller i smak! Nå skal jeg lage enchiladas til middag, pakke kofferten til juleferien og kose meg med mailboksen. Ha en fin lørdagskveld alle sammen, og takk for at dere stikker innom her <3 Jeg føler ikke jeg får sagt nok hvor stor pris jeg setter på dere. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg