Søker fotograf til 2016

Et av mine nyttårsforsetter i år, er uten tvil å ansette en antrekks-fotograf. Jeg savner disse hyppige antrekkspostene like mye som dere gjør, og med en fotograf tilgjengelig èn dag i uken, kan jeg fint sette sammen 4-5 av ukens antrekk og knipse absolutt alt på en og samme dag. Kamera mitt er jo helt fantastisk, så det eneste jeg mangler er denne personen som har tålmodighet nok til å stå og beglo meg to timer i uken. Heh! Er du eller kjenner du en kreativ sjel i Kristiansand by som kunne tenke seg en liten ekstrajobb på nyåret? Mail meg gjerne!





Her får dere noen av favorittene som er blitt knipset gjennom 2015. Jeg har jo hatt så mange flere, men å stå med kamerastativ og selvutløser på gaten er for meg helt uaktuelt. Selvfølgelig litt fordi det ser helt idiotisk ut, men mest fordi jeg vil variere bildene ved å ta dem fra alle mulige høyder og vinkler. Måtte 2016 ta antrekkspostene tilbake til dit de en gang var! -Om ikke enda bedre og hyppigere! Ah, jeg gleder meg. 






Har du en favoritt blant disse? Fortell meg gjerne hvilket det er <3

Kjære fotograf, hobbyfotograf eller kreative sjel: Mailen min er [email protected]

24 kommentarer
    1. Heisann! Mange fine bilder av deg og forstår deg godt, selvutløseren er litt drøy av og til:). Kjenner ikke så mange i Kristiansand, jeg bor nemlig i kristiansund:). Håper du finner noen som kan hjelpe deg, lykke til og ha en knall lørdag videre:):)

    2. Maren: Hei Maren! Tusen takk, det ordner seg nok 😀 En knall lørdag må du og ha. Nå er det runde 109 med julegaveshopping som står for tur her i gården. Hehe! Klem <3

    3. Jeg håper du finner en fotograf, som kan hjelpe deg med antrekksbildene:) Jeg har to favorittantrekk, det er det med den svarte buksa og den grønne genseren og det med den beige shortsen og den hvite genseren:) De to var helt nydelige! Jeg må bare få sagt det at du er en fantastisk bra blogger for tiden! Du legger ut mange innlegg som er like bra hver gang, og du slutter aldri å imponere:) Håper du får en fin dag:)

    4. Du er så vakker! Og du var utrolig fin med håret opp i hestehale! Elsker bloggen din, vertfall når du blogger om alt som har med jul å gjøre. Synes det er så koselig! Og du har sinsykt fine antrekk <3 Her skal det også shoppes julegaver idag 🙂

    5. Hedda Kalfoss: Åå <3 Tusen takk for gode ord Hedda! Blir så glad for å høre at du er fornøyd med innleggene om dagen :') Gleder meg som bare det til et nytt, fantastisk bloggår! -Med ny antrekksfotograf forhåpentligvis 😀

      Ha en super lørdag fine deg <3

    6. 18 og mamma: Tusen takk <3 Hehe, det er godt å høre, for dere blir ikke kvitt juleinnleggene med det første 😀 More is about to come! Hihi <3 Ha en deilig lørdag med julegaveshopping!

    7. Så utrolig smart å ansette en fotograf! Når jeg tar antrekksbilder er det alltid lillebror jeg må ha hjelp av, men å passe på at det gode lyset akkurat klaffer med når han er hjemme, har tid og er i humør til å knipse bilde etter bilde, er ikke alltid like lett 😉 Jeg likte alle antrekkene her grådig godt, men skulle jeg velge en favoritt, tror jeg at jeg hadde gått for det med de høye svarte støvlettene, det grå skjørtet og den hvite toppen 🙂 Om du hadde hatt tid og lyst en gang, hadde jeg forresten blitt uendelig glad om du hadde laget et innlegg med inspirasjon til antrekk med slike høye svarte støvletter. Jeg har nemlig akkurat bestilt meg et par selv fra Nelly, men synes det er vanskelig å finne it hvordan jeg kan bruke de uten å se ut som en hooker (hvis du skjønner hva jeg mener??). Du ser nemlig alltid så ordentlig og stilig ut i de, mens jeg synes fort jeg ser litt “billig” ut i de… 😛 Merket at det var ikke så lett å forklare helt hva jeg mente her, men håper du skjønte det litt i grove trekk, haha!! <3

    8. Bildene med den grønne genseren, pg bildet hvor du går “fra kamera” og snur deg bakover, med ysl-vesken! De er litt mer “laidback” og mer dtemning enn å bare stå å smile fra siden, det er det så mamge bilde av! Prøv å ha mer med henda i lomma, ta mer bilder i litt mer kaos? Midt i byen o.l? 😀

    9. Skulle ønske jeg bodde litt nærmere, for å være fotograf for deg hadde nok vært morsomt og kjempe lærerikt 😀 Du er like nydelig i alle antrekk du tar på deg søta <3 Hva slags kamera og objektiv bruker du forresten? 🙂

    10. Marcus Mjaaland! Inntriserte og engasjert fyr som du kanskje burde ta en titt på. (Søk han opp eventuelt på insta) ung fyr men utrolig mye erfaringer.
      Håper du finner deg en strålende fotograf!
      God jul

    11. Jeg likte veldig godt antrekket med kjolen og YSL-vesken. Men det var veldig mange fine antrekk å velge i! 🙂
      Håper du finner deg en antrekksfotograf! Det kan bli spennende. 🙂

    12. Ja til flere antrekksbilder. Elsker alle her over(særlig fra da du var blondere) 🙂 Men håper at bildene blir som før,og ikke altfor proffe hvis du skjønner hva jeg mener med alle mulige redigeringer, poseringer og effekter. Haha 😛 Synes du har noen av de beste antrekksbildene i bloggNorge, og de er ikke så stive 🙂
      Stå på videre skjønne deg! Du er min store inspirasjon 🙂 Da jeg så soverommet deres sa jeg til kjæresten at jeg ville ha noe lignende når vi flytter sammen 😛

    13. Heia! jeg bare eeeeelsker antrekket med grønn genser og svart bukse og lurer på hvor de er fra? 😀 + er det et belte i tillegg eller hører det til buksen?
      du har så fantastiske fine outfitbilder!

    14. Skulle gjerne meldt meg som fotograf, hadde jeg ikke bodd midt i mellom Kristiansand og Stavanger! Håper du finner en!😊
      Syns innleggene dine etter du byttet plattform igjen er enda bedre enn før, du virker mer motivert! Så utrolig gøy! Håper du koser deg med julegavehandelen i dag, her står pinnekjøttet på kok og jeg er klar for en helaften med gode venninner!❤️

    15. Må si det gleder meg at du har sluttet med de “standarde” ene handa i været og glise bildene👍 Supert å se litt mere “ektefølt” glede😀👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg